Podcast

Ivan Radić: Jedini proizvodimo hranu za ljubimce na bazi propolisa

Od propolisa do inovacija: priča o Apipetu, brendu koji je iz obiteljske radionice izrastao u vodeće ime hrvatske pet industrije

Sve je počelo s Pru. Tako otprilike svoju biznis priču počinje Ivan Radić koji je od obiteljske tvrtke Hedera poznate po dodacima prehrani na bazi propolisa, preuzeo brend Apipet i pretvorio ga u vodeće ime u industriji kućnih ljubimaca.

U novoj epizodi Liderova podcasta, novinarki i voditeljici Sandri Babić otkrio je kako je nastao brend koji mijenja način na koji vlasnici brinu o zdravlju svojih kućnih ljubimaca te kako su propolis, sastojak koji povezuje prirodu, znanost i zdravlje, uveli u prehranu četveronožaca.

Danas Apipet ima više od 30 proizvoda i 50 tisuća korisnika te je jedini brend koji nudi i hranu na bazi propolisa. Radić otvoreno govori o lekcijama koje je naučio na putu od ideje do plasmana na zasićeno tržište, ali i širenja na tržišta van Lijepe Naše te rasta u, kako kaže, 'pukotinama' velikih, svjetskih igrača.

U razgovoru progovaramo o tome kako uspjeti u industriji koja je prepuna brendova, što znači odgovorno rasti bez štete za okoliš, zašto ljudi u krizi radije štede na sebi nego na svojim ljubimcima te što je u industriji hype a što trend koji je tu da ostane.

Nova epizoda Liderova podcasta dostupna je na našim mrežnim stranicama, Spotifyiju i YouTubeu, a najzanimljivije isječke možete pratiti na društvenim profilima Lidera.

Pogledajte cijelu epizodu podcasta

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju