Podcast

Silvija Repić: Sve smo karte stavili na humus i – uspjeli!

Vlasnica Sana delikatesa otkriva kako je izgledala izgradnja tvrtke koja danas broji preko 200 proizvoda iz kategorije zdrave prehrane

Prije desetak godina, Silvija Repić napustila je stabilan posao i odlučila pokrenuti vlastiti biznis. I to ne bilo koji. Odlučila se baciti na proizvodnju i to humusa, finog namaza od slanutka i tahinija popularnog u istočnjačkoj kuhinji. Za velik broj potrošača, humus nije bio ništa drugo nego naziv za zemlju, ali je Silvija odlučila riskirati i plasirati proizvod unatoč tome što za njega praktički nije postojalo tržište.

Na toj odluci, i riziku koji je sa sobom nosila, počela je graditi tvrtku Sana delikatese koja danas broji više od 200 proizvoda iz kategorije zdrave prehrane, od namaza i začina do falafela i biljnih sireva. U razgovoru s voditeljicom Sandrom Babić otkriva kako izgleda kad se odlučite ući u biznis u kojem tržište još ne postoji, što je teže – proizvesti dobar proizvod ili ga prodati kupcima te koje su marketinške strategije pokazale najveći učinak. Govori i o posebnoj dinamici poslovnog partnerstva s ocem, o tome koliko traje put od ideje do polica trgovina i koji su bili najveći promašaji, ali i neočekivani hitovi iz portfelja Sane. Kroz iskustvo dijeli lekcije o prodaji i marketingu koje može primijeniti svatko tko gradi biznis, a otkriva i što je zapravo tajna savršenog humusa.

Cijelu epizodu poslušajte na Spotifyju i YouTubeu, a najzanimljivije dijelove pratite na našim društvenim mrežama.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju