
Silvija Repić: Sve smo karte stavili na humus i – uspjeli!

Silvija Repić, Sana Delikatese
Vlasnica Sana delikatesa otkriva kako je izgledala izgradnja tvrtke koja danas broji preko 200 proizvoda iz kategorije zdrave prehrane
Prije desetak godina, Silvija Repić napustila je stabilan posao i odlučila pokrenuti vlastiti biznis. I to ne bilo koji. Odlučila se baciti na proizvodnju i to humusa, finog namaza od slanutka i tahinija popularnog u istočnjačkoj kuhinji. Za velik broj potrošača, humus nije bio ništa drugo nego naziv za zemlju, ali je Silvija odlučila riskirati i plasirati proizvod unatoč tome što za njega praktički nije postojalo tržište.
Na toj odluci, i riziku koji je sa sobom nosila, počela je graditi tvrtku Sana delikatese koja danas broji više od 200 proizvoda iz kategorije zdrave prehrane, od namaza i začina do falafela i biljnih sireva. U razgovoru s voditeljicom Sandrom Babić otkriva kako izgleda kad se odlučite ući u biznis u kojem tržište još ne postoji, što je teže – proizvesti dobar proizvod ili ga prodati kupcima te koje su marketinške strategije pokazale najveći učinak. Govori i o posebnoj dinamici poslovnog partnerstva s ocem, o tome koliko traje put od ideje do polica trgovina i koji su bili najveći promašaji, ali i neočekivani hitovi iz portfelja Sane. Kroz iskustvo dijeli lekcije o prodaji i marketingu koje može primijeniti svatko tko gradi biznis, a otkriva i što je zapravo tajna savršenog humusa.
Cijelu epizodu poslušajte na Spotifyju i YouTubeu, a najzanimljivije dijelove pratite na našim društvenim mrežama.


