Podcast

Stjepan Zelić: AI influencer kampanje pretvorili u milijunski biznis

U novoj epizodi Liderova podcasta donosimo zanimljivu priču o Hypfyiju, jednom od najbrže rastućih domaćih startupa

Kako izgleda kada u samo nekoliko godina od nule izrasteš u tvrtku koja globalnim brendovima donosi rezultate tri do pet puta bolje od prosjeka industrije? Upravo to je priča Stjepana Zelića, izvršnog direktora i suosnivača Hypefya, hrvatskog startupa koji je 2021. krenuo s idejom da AI može potpuno promijeniti način na koji funkcionira influencer marketing. Danas Hypefy stoji iza napredne platforme koja automatizira odabir influencera, vođenje kampanja i mjerenje rezultata, posluje na dvadesetak tržišta i u portfelju ima respektabilne globalne brendove.

U razgovoru s voditeljicom i novinarkom Sandrom Babić, Zelić otkriva kako je izgledao prvi investicijski pitch, što znači kada od 300 fondova tek tri kažu 'da' i koliko je važno biti uporan kad te odbijaju. Govori o izazovima rasta, širenju na globalna tržišta, ali i o tome postoji li recept za viralnost (da, postoji), je li lakše prodati ili izgraditi proizvod te kako vodi tim zaraznim optimizmom. Zelić je otkrio i što bi poručio svakom startup osnivaču koji tek ulazi u svijet rizičnog kapitala te koja je budućnost influencer marketinga.

Cijelu epizodu poslušajte na Spotifyju i YouTubeu, a najzanimljivije isječke pratite na našim društvenim mrežama.

Pogledajte cijelu epizodu

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju