Osnivač i direktor tvrtke za istraživanje tržišta Peekator Marin Mrša pokazao je u svom poduzetničkom pothvatu što znači ustrajnost. Prvotna ideja da svoj 'uber za mystery shopping' plasira ugostiteljima nije izazvala željenu reakciju tržišta, ali donijela je korisne pouke zahvaljujući kojima je Peekator postao partner nekim od najvećih hrvatskih tvrtki.
Softver za procjenu korisničkog iskustva (Customer Experience), čija je kvaliteta postala jedan od najvažnijih zahtjeva koji se našao pred svakom tvrtkom koja drži do sebe, pokazao se kao pun pogodak. Kao jedan od najperspektivnijih poduzetnika mlađih od 30 godina Mrša je uvršten na Liderovu listu 30 ispod 30, a tom prilikom popričali smo s tim mladim Šibenčaninom ne bi li saznali što ga je motiviralo da bude sam svoj šef i što smjera.
Kako je sve počelo?
- Karijeru sam započeo s 23 godine u turskoj internacionalnoj korporaciji - Dogus grupi. Nakon fakulteta izabran sam kao jedan od studenata koji su proveli ljeto u Turskoj na obuci u jednom od najluksuznijih hotela na svijetu (D-Maris) sa šest zvjezdica. Sljedeće ljeto smo otvorili luksuzni hotel D-Resort Šibenik gdje sam proveo naredne tri godine. U D-Resortu sam napredovao dva puta te sam radio na pozicijama od Odnosa s Gostima do Financija. Iako sam naučio jako puno toga, osjećao sam da korporacijska karijera nije za mene te da 'radeći za sebe' mogu postići puno više.
Čime se sve sada bavite?
- Osnovao sam Peekator, tvrtku koja se bavi istraživanjem tržišta 2018. godine i trenutno sam njezin direktor. Od prvih dana u Peekatoru, cilj nam je tehnologijom objediniti sve potrebe istraživanja naših klijenata na jednom mjestu.
Što biste izdvojili kao najveća osobna postignuća?
- Kao najveća postignuća bih izdvojio uspješne suradnje Peekatora s dm-om, Kauflandom, Zagrebačkom bankom, Coca-Cola HBC-om, HEP Opskrbom i sl. Također, posebno me raduju nagrade od kolega iz industrije koje smo osvojili, Peekator kao top 10 projekata na svjetskoj razini od strane ESOMAR-a i ja osobno kao "GRIT Future Leader 2020" od strane Greenbooka.
Što planirate za budućnost?
- Trenutni planovi za budućnost su zatvaranje prve runde investicije za Peekator i širenje na britansko tržište. Uz već osvojena priznanja na svjetskoj razini, prve internacionalne klijente i uspješne suradnje s domaćim klijentima spremni smo za takav iskorak. Vjerujem da se nije dogodio Covid-19 da bi se navedeno već ostvarilo, ali bez obzira na novonastalu situaciju, nastavljamo u istom smjeru.