Filip Hercig je svoj poduzetnički put započeo kao 14-ogodišnjak na osnovnoškolskom natjecanju 'Smotra mladih poduzetnika' gdje je predstavio projekt Zabavan put Hrvatske koji će se spontano u srednjoj školi u druženju s Lukom Dumančićem, Franom Zekanom i Matijom Fućekom pretvoriti u pametnu društvenu igru Mundus. Prilagodljiva igra pronašla je dragocjeno mjesto u suvremenoj nastavi kojom se njeguju oblici aktivnog učenja te je postala veoma popularna u hrvatskim i slovenskim školama.
- Stvaranje Mundusa kakvog danas poznajemo nije nikada bila ciljana ideja, ona je nastala spontano kada sam prilikom upisa u srednju školu upoznao današnje kolege iz Mundusa: Luku, Frana i Matiju - kaže nam Hercig koji se plasirao na Liderovu listu 30 ispod 30.
Mladi poduzetnik kojem je poslovna karijera započela davno prije studentskog života danas se bavi razvojem poslovanja i hardvera u Mundusu čiji je idejni začetnik. Ta je društvena igri zaslužila pridjev pametna jer se uz promjenu postavki unutar aplikacije može igrati puno različitih društvenih igara. Kako se koristi možete pogledati u videu.
- Kao najveće postignuće istaknuo bih prvo veće natjecanje na kojem smo pobijedili, Good Game Liftoff te projekt s hrvatskim i slovenskim školama gdje smo učenicima učenje i ponavljanje napravili zanimljivijim i učinkovitijim - ističe Hercig prisjećajući se natjecanja gdje su osvojili sto tisuća kuna nagrade, a u žiriju koji je njihovu poslovnu ideju ocijenio najperspektivnijom sjedili su između ostalih i Mate Rimac te Nenad Bakić. Mundus tim osvojio je i treću nagradu na Idea Knockoutu.
Tek nakon pobjede na Good Game Liftoffu, prošle je godine krenula proizvodnja igračih ploča. Bila je to limitirana serija od 60 konzola koje su distribuirane po hrvatskim i slovenskim školama te su objavljene i aplikacije na App i Play trgovinama. Još jedna važna pobjeda donijela im je vjetar u leđa. Na Zagreb Connectu 2019. kroz program Startup Factorya u ZICER-u osvojili su drugu nagradu i 160 tisuća kuna, što im je pomoglo da se pripreme za Kickstarter kampanju.
Naime, luda i nezaboravna 2020. svanula je s posebnim ciljem - dovesti revolucionarnu igraču ploču u domove korisnika. Stoga su u kolovozu pokrenuli kampanju na Kickstarteru i unutar tri dana dosegli cilj te prikupili dvostruko više sredstava no što su zamislili. U kampanji je ukupno prikupljeno više od 19 tisuća dolara.
– Po završetku Kickstarter kampanje, plan je raditi na daljnjem razvoju i optimizaciji kako bi naši sadašnji i budući kupci dobili što bolji proizvod i bolje korisničko iskustvo – rekao je student FER-a i izvršni direktor Mundusa Hercig čiji se osobni planovi za budućnost poklapaju s planovima Mundusa. Budući da nastava vapi za osvježenjima kakva ti mladi poduzetnici nude, a zabavnih igara nikad dosta, čini se da će to biti jedna veoma uspješna budućnost.