Prošle je godine tim startupa Iron Bulla pobijedio na natjecaju Idea Knockout i osvojio štand na najvećem svjetskom sajmu tehnologije CES-u. Njihovi tenkovi po uzoru na one iz Drugog svjetskog rata stvoreni za real-life simulacije borbe bili su hit početkom godine u Las Vegasu, a više informacija o inovativnim robotskim modelima i mogućnosti njihovog plasmana na američko tržište došli su zatražiti i predstavnici Amazona i Applea. Izvršni direktor Iron Bulla Mario Jukić povodom nominacije za Liderovu listu 30 ispod 30 ispričao nam je kako je sve krenulo te kakvo proširenje u ponudi zabavnih sadržaja Zagrepčanima pripremaju za prosinac.
Imao je, kaže, želju za stvaranjem i ona ga je pogurnula u privatni sektor, konkretnije imao je želju za stvaranjem zdravog biznisa u destimulirajućoj okolini, koju će na kraju, nada se, vlastitim primjerom promijeniti.
- Kako mi se otac bavio građevinom tako sam još od srednjoškolskih dana bio vezan isključivo za privatni sektor. Na fakultetu sam svoje slobodno vrijeme provodio na gradilištima kao fizička i logistička ispomoć, gdje sam imao priliku vidjeti da rezultati u većini slučajeva ovise o pojedincu i trudu koji uloži. No, svojevrsna 'prethodnica' poslovnom svijetu je bilo vođenje Hrvatskog udruženja studenata naftnih inženjera. Ljudi koje sam tada upoznao čine okosnicu ekipe s kojom sam osnovao tvrtku Iron bull - prisjetio se nekadašnji student zagrebačkog RGN-a, koji je uz to što vodi Iron Bull zaposlen i kao naftni inženjer na terenskom radu u Ini.
Trenutno zajedno sa svojim ironbullovcima među kojima je i suosnivač tvrtke Ante Medić radi na pripremama za otvaranje prve tenkovske igraonice u svijetu. Veliki dan bit će u prosincu. No, tim je zaokupljen i drugim projektima. - Uz igraonicu, zahvaljujući kvalitetnom timu za razvoj mehanike i elektronike radimo na nekoliko razvojnih projekata za srednje i velike hrvatske tvrtke - kaže Jukić kojem je uz sve poslovne uspjehe, ipak onaj najveći što je postao otac uskoro trogodišnjoj kćeri.
Doznajemo i da se trenutno izrađuje koncept za kvalitetno franšiziranje tenkovskih igraonica sa čime planovi ne staju, nego s time tek počinju. - Dugoročni planovi uključuju širenje poslovanja prema azijskom i američkom tržištu u vidu franšize igraonica na principu ključ u ruke, te nakon stvaranja baze igrača organizacija natjecanja i drugih društvenih događaja. Možda najambiciozniji plan od svih je konačno pružanje primjera mladima da je moguće stvoriti jaki izvozni brend iz nule beskompromisnom upornošću - zaključuje inspirativni mladi direktor.