Vodeći svjetski event brend Spartan Race proteklog je tjedna zaključio investiciju u hrvatski brend HIGHLANDER, formiravši tako globalno strateško partnerstvo. Kako se navodi u priopćenju, cilj tog partnerstva podrška je rastu HIGHLANDER-a, čiji se planinarski događaji održavaju u ukupno 13 zemalja svijeta, te istovremeno proširiti 'tough fitness' portfolio Spartan Race-a i na planinarenje.
- Misija Spartan Race-a je kreiranje izazovnih iskustava koji mijenjaju život najbolje - izjavio je osnivač i izvršni direktor Spartan Race-a, Joe De Sena.
- Ulaganje u partnerstvo s HIGHLANDER-om omogućuje nam da potaknemo još više ljudi diljem svijeta da sudjeluju u tjelesno zahtjevnim aktivnostima za koje misle da su izvan njihovog dosega mogućnosti. Uzbuđeni smo radi suradnje s HIGHLANDER-om i radi povećanja njihovog globalnog dosega, ali i činjenice što ćemo našoj Spartan zajednici ponuditi još više prilika da izađu iz svoje zone komfora - dodao je Sena.
Kompatibilnost ciljeva Spartan Race-a i HIGHLANDER-a prirodno je gravitirala globalnom strateškom partnerstvu. Vizija, misija i temeljne vrijednosti ova dva brenda čine istu jezgru: snažna mentalna i tjelesna dobrobit koja potiče pozitivne promjene u načinu života. Unutar partnerstva, HIGHLANDER će imati priliku predstaviti svoj koncept znatno široj publici i slijediti svoje temeljne ciljeve.
- Želimo potaknuti ljude da se izdignu iz svoje ustaljene rutine i krenu na put otkrivanja boljeg sebe, doprinoseći pritom boljem svijetu - rekao je izvršni direktor HIGHLANDER-a Jurica Barać.
- HIGHLANDER nudi fantastičnu avanturu koja se događa na nekim od najimpresivnijih lokacija u svijetu. Zato smo veoma ponosni na suradnju sa Spartan Race-om. Zajedno ćemo mijenjati živote ljudi diljem svijeta - dodao je Barać.
Strateško partnerstvo imat će za posljedicu proboj HIGHLANDER-a na najveća svjetska tržišta u event industriji poput SAD-a, UK-a, Kine, Australije. Konceptualna jednostavnost samog događaja, kao i činjenica da je planinarenje postalo jedan od najpoželjnijih oblika tjelesne aktivnosti u cijelome svijetu, uvelike dopridonose želji osnivača HIGHLANDER-a da omoguće zaljubljenicima u planinarenje prisustvovanje HIGHLANDER događajima na svakom od kontinenata svijeta.
Spartan Race, koji je 2010. počeo organizirati događaje utrka s preprekama (OCR) i proširio poslovanje u 45 zemalja, postao je svjetski lider u sportovima izdržljivosti, stvarajući novu kategoriju 'Tough Fitness'. Posljednjih godina Spartan Race je proširio svoje poslovanje prvotno na trail trčanje lansiranjem Spartan Trail Svjetskog prvenstva, nakon čega je uslijedio brdski biciklizam sa strateškim partnerom La Rute, prvom svjetskom multistage mountain bike utrkom u Kostarici, koja se od tada proširila i na Španjolsku. Uz to, Spartan Race je akvizirao nekadašnjeg OCR rivala Tough Mudder, pokrenuo funkcionalnu fitness marku DEKA, lansirao digitalnu aplikaciju i platformu za trening.
Ukupno gledajući, na svim događajima unutar Spartan Race portfolia godišnje sudjeluje više od milijun sudionika.