Razvoj tehnologije i promjena načina razmišljanja u radu i poslovnim procesima organizacija potaknulo je brojne kompanije i njihove djelatnike da intenzivno počnu razmišljati o digitalnoj transformaciji. Što sve podrazumijevamo pod tim pojmom, koji su najveći izazovi u pravnom dijelu te što o svemu kažu korisnici koji su implementirali napredna rješenja bile su teme webinara „Zašto danas svi govore o digitalnoj transformaciji?“ koji je danas organizirala tvrtka Oganj. Tvrtka Oganj ovlašteni je Canon partner i na tržištu posluje 30 godina. Specijalnost su joj rješenja za upravljanje ispisom i rješenja za upravljanje dokumentima unutar organizacije.
„Mnogo se priča o digitalnoj transformaciji i njezinim prednostima i učincima, ali dojma smo da se premalo čini po tom pitanju. To nije bauk i nipošto rezervirano samo za tehnološki najnaprednije organizacije, koje u svom poslovanju koriste umjetnu inteligenciju već je ona dostupna i svima ostalima. I ne samo da je dostupna, nego je, usudio bih se reći potrebna kako bi dodatno razvili poslovanje i iskoristili tehnologiju koja nam se nudi. Zaista je nezamislivo da se u današnje vrijeme i dalje mučimo s ručnim procesuiranjem važnih dokumenata, ne misleći pri tom na optimizaciju i unaprjeđenje poslovnih procesa“, istaknuo je na webinaru Robert Gluhaković, specijalist za poslovna rješenja iz tvrtke Oganj.
Odvjetnik Petar Petrić, osnivač i partner u Petrić & Kajić odvjetničko društva govorio je o pravnom dijelu digitalne transformacije, odnosno svim aspektima e-poslovanja kao što su elektronička arhiva, digitalizacija i upravljanje dokumentima, potrebna forma zaključenja za valjanost pojedinih ugovora u e-trgovini, e-računi i dr.
„Nema poslovnog subjekta niti profesije koja se ne mora prilagoditi digitalizaciji. Digitalna revolucija drastično mijenja sve industrije, a simboli te revolucije su web trgovina, e-ugovori, elektroničko potpisivanje, pametni ugovori“, kazao je odvjetnik Petar Petrić.
Marko Čmarec, interni revizor u tvrtki InterCapital Asset Management predstavio je iskustvo uvođenja rješenja za upravljanje dokumentima ThereforeTM.
„Još donedavno dokumentima smo upravljali na način da smo ih skenirali i svatko za sebe spremao u svoje arhive. Prelaskom na rješenje za brže i efikasnije upravljanje dokumentima automatizirali smo proces te sada imamo posloženu i urednu digitalnu arhivu sa svim dokumentima na jednom mjestu koju je lako pretraživati. Naravno, uštedili smo i na prostoru za pohranjivanje fizički ispisanih dokumenata“, kazao je Marko Čmarec.
Zaključak webinara je da je digitalna transformacija više od tehnologije, jer poboljšava poslovne modele, doprinosi postizanju operativne učinkovitosti, povećanju prihoda i revoluciji korisničkog iskustva.