Protekle je poslovne godine 2019/2020. dm ostvario promet od 2,25 milijardi kuna i rast od 1,96 posto - izjavio je direktor dm-a Mirko Mrakužić u četvrtak na online press konferenciji, te tako potvrdio vodeću poziciju dm-a na hrvatskom tržištu drogerija. dm posluje u 160 prodavaonica u 61 hrvatskom gradu, zapošljava 1592 djelatnika te je jedina hrvatska drogerija s online shopom.
- U godini u kojoj se cijela zajednica suočila s nepredvidivim uvjetima poslovanja, održali smo trend rasta prometa te zadržali povjerenje kupaca. Tijekom protekle poslovne godine prodavaonice dm-a svakog dana posjetilo je više od 79 tisuća kupaca. Rast prodaje zabilježili smo i u segmentu OTC proizvoda i to u iznosu većem od 24 posto – kazao je Mrakužić.
Da su djelatnici ključ uspjeha dm-a, koji iduće godine obilježava 25 godina od otvaranja prve prodavaonice u Hrvatskoj, naglasila je Ana Fostač-Krilčić, prokuristica i voditeljica resora ljudskih resursa.
- Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama u iznosu od 10.399 kuna, svim kolegicama i kolegama zahvalili smo na radu u izvanrednim okolnostima dm darovnom karticom u vrijednosti od 1.650 kuna, te smo održali 98 dana edukacija u kojima je sudjelovalo više od 750 djelatnica i djelatnika – kazala je Fostač-Kriličić i naglasila da je u fokusu dm-a zaštita zdravlja djelatnika, a da će se iduće godine posebno usredotočiti na zaštitu mentalnog zdravlja. Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora nabave i marketinga, naglasila je da je dm uz trajno povlačenje jednokratnih plastičnih vrećica iz prodaje, s ciljem dodatnog smanjenja utjecaja poslovanja na okoliš, nastavio razvijati održive proizvode dm marke, koje ima više od 30 linija s više od 5.600 proizvoda, a koja je ostvarila 31,3 posto udjela u ukupnom prometu.
- Danas nudimo čak 778 proizvoda dm marke koji nose oznaku ‘bez mikroplastike’. U prošloj poslovnoj godini razvili smo i kupcima predstavili Zelene etikete kojima su označeni svi održivi proizvodi u dm-u, odnosno oni koji imaju barem jedan održivi certifikat – izjavila je Picek.
Na dm-ovoj press konferenciji sudjelovali su i ostali članovi Uprave dm-a Davor Željko, prokurist i voditelj logistike, Dario Klemar, prokurist i voditelj informatike, financija, računovodstva i kontrolinga, i Branko Zvonarić, prokurist i voditelj ekspanzija, a govorili su o poslovnim planovima, donacijama dm-a zdravstvenim i znanstvenim ustanovama te udrugama, kao i o projektu energetske učinkovitosti vrijednom više od 14 milijuna kuna od čega je više od sedam mlijuna kuna nepovratno, odnosno sufinancirano europskim fondovima. Njime će biti smanjena potrošnja energije u Upravno-distributivnom centru i logističkom centru dm-a, smanjena emisija CO2 te povećan udjel korištenja obnovljivih izvora energije.
U protekloj poslovnoj godini dm je uložio više od 33 milijuna kuna u modernizaciju sedam prodavaonica, otvorenje tri specijalizirana odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda, te pokretanje dm online shopa, a u 2020./2021., poslovna godina dm-a počinje 1. istopada, uložit će 74 milijuna kuna u razvoj prodajne mreže, dm će imati 164 prodavonice, te asortiman i online shop.
Osim što godinama zaredom nosi titule Poslodavac godine i Najpoželjniji poslodavac portal MojPosao, prema istraživanju agencije Ipsos dm je trgovački lanac koji je najbolje zaštitio zdravlje kupaca i djelatnika tijekom pandemije koronavirusa. Osim toga, isto istraživanje pokazalo je kako kupci u dm-u najčešće kupuju proizvode za osobnu njegu i higijenu, dekorativnu kozmetiku i proizvode za kućanstvo, dok dm marke kupuje čak 95 posto ispitanika.