Uvođenjem nagrade želimo pokrenuti natjecanje u izvrsnosti stoga pozivamo agencije i korporacije, nevladin sektor i javne ustanove na prijavu svojih najboljih komunikacijskih ostvarenja. Na natječaj se mogu prijaviti projekti iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine, a rok je 15. ožujka 2021., stoji u priopćenju HUOJ-a.
Godišnja nagrada Grand PRix izraz je priznanja Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) za izvrsnost u postignućima u području odnosa s javnošću i ima kontinuitet dug već četrnaest godina. Nagrada i svi njezini procesi spremni su za širenje na tržište van granica Hrvatske, a u ovoj prvoj fazi nagradom se želi okupiti kolege iz regije, a onda postupno širiti i dalje.
„Kvaliteta projekata koji su pristizali svih ovih godina na nacionalni natječaj vrijedan su izvor znanja za cijelu regiju pa i šire. Vrijeme je da krenemo intenzivnije raditi na razmjeni znanja i iskustava jer je tržište u isto vrijeme i malo i veliko, a izvrsni projekti ono su o čemu bi se svi, koji su u industriji odnosa s javnošću, trebali biti upoznati i koje bismo trebali slaviti.“, poručuje Mario Aunedi Medek, predsjednik Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Otvorene su prijave u šest natjecateljskih kategorija: Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama, za odnose s javnošću za velika, mala i srednja trgovačka društva, društveno odgovorno poslovanje, unutrašnju komunikaciju i kriznu komunikaciju.
Prijavljuju se kampanje realizirane tijekom kalendarske godine, odnosno 2020.. Pristigle prijave razmotrit će i ocijeniti žiri sastavljen od stručnjaka za odnose s javnošću iz zemalja sudionica natječaja: Nina Išek Međugorac (Media Val), Jerko Trogrlić, (Vajt d.o.o.), Ana Tkalac Verčič (Ekonomski fakultet u Zagrebu), Dušan Stojaković (Hemofarm, Društvo Srbije za odnose s javnošću), Borislav Miljanović (Represent System), Milica Slijepčević (Dunav osiguranje), Tina Cipot (Lidl, Slovensko društvo za odnose s javnostimi), Blaž Ferenc (A1 Slovenija), Sebastjan Šik (Luka Koper), Una Bejtović (Bejtović Communications), Selma Karasahilović (Konzum BiH) i Sanela Tunović Bećirovič (Rent-a-PR Consulting).
Nalazimo se u stanju stalne krize i velikih promjena, a upravo ovo stanje je prilika za sve nas koji se bavimo odnosima s javnošću jer se možemo nametnuti i pokazati snagu i važnost komunikacije. Razmjena znanja i iskustava sa stručnjacima u regiji iskorak je prema značajnijem pozicioniranju struke i krajnjem cilju - izvrsnosti.