
HGSPOT svojom e-cigaretom bacio rukavicu BAT-u i Philip Morrisu

Sasvim neočekivano, poznati maloprodajni lanac informatičke opreme HGSPOT odlučio je iskoračiti u područje duhanske industrije i razviti vlastitu elektroničku cigaretu. Kako javljaju iz tvrtke, Wiip je predstavljen tržištu nakon višegodišnjeg istraživanja koje je provodilo 20 inženjera i kemičara u što je uloženo preko 20 milijuna kuna, a na proizvodu koji će se izrađivati u Zagrebu trenutačno je zaposleno više od 50 ljudi.
Riječ je o zatvorenom sustavu proizvoda koji ne dopuštaju miješanje tekućina i vlastoručno mijenjanje sastava umetaka i nema nusproizvoda u parama, opušaka i neugodnih mirisa, što ga čini iznimno sigurnom alternativom pušenju.
- Odlučili smo tržištu ponuditi novo, kvalitetnije rješenje kad je alternativa pušenju u pitanju, a na lansiranje Wiipa potaknulo nas je višegodišnje iskustvo rada u vape industriji. Premijerno smo ga predstavili na Inter-Tabac sajmu u Dortmundu i ne tajimo da od brenda imamo visoka očekivanja. Izvrsne reakcije koje smo dosad dobili i više su nego dovoljan motiv da se naši pregovori za istup na regionalno, a potom i europsko tržište intenziviraju - istaknuo je Saša Lončar, direktor i vlasnik HGSPOT grupacije i dodao kako se trenutnim kupcima najviše sviđa funkcionalnost, dizajn i praktičnost proizvoda.
Wiip se temelji na takozvanoj 6 NO filozofiji koja podrazumijeva da nema pregrijavanja uređaja, čišćenja, curenja i pretakanja tekućina, neugodnih mirisa i opušaka, kao niti kašlja i neugodne boli u grlu ili čekanja između dva inhaliranja i slučajnog paljenja e-cigareta. Početni set sastoji se od uređaja, Wiipoda s različitim aromama i USB kabela za punjenje uređaja. Wiip će biti dostupan u četiri boje (crna, nebesko siva, roza i zlatna) i prodavat će se na više od dvije tisuće prodajnih mjesta, poručuju iz tvrtke.
