Nanobit, globalni gaming studio iz Zagreba, izdavač lifestyle, casual i narativnih igara, sve je popularniji i u arapskom svijetu. Njihova igra Hollywood Story samo tri mjeseca nakon lansiranja bilježi odlične rezultate. Do sada ju je preuzelo više od milijun i pol igrača iz čak 17 zemalja arapskog svijeta, a u mnogima je i među top 3 na ljestvicama Apple i Google Play trgovina.
Nanobit je na arapsko tržište mobilnih igara odlučio krenuti u partnerstvu s vodećim izdavačem igara u MENA regiji, Tamatemom iz Jordana. Riječ je o regiji u koju se ubrajaju Saudijska Arabija, Katar, Kuvajt, Bahrein, Oman, Jemen, Irak, Jordan, Libanon, Palestina, Sirija, Egipat, Sudan, Libija, Tunis, Alžir i Maroko.
Hollywood Story je, zbog specifičnosti tržišta, jezično i kulturološki prilagođen za arapski svijet, pa je igra u tom području poznata pod nazivom Fashion Queen. Riječ je o igri zabavnog karaktera kroz koju igrač gradi svoj lik koji postaje hollywoodska zvijezda. Da je Nanobitova igra u arapskim zemljama postala ultimativni hit potvrđuje i posjet kraljice Ranie od Jordana središnjici Tamatema gdje je ona iz prve ruke iskušala mogućnosti igre. I oduševila se.
- Zadovoljni smo ovim rezultatima. Arapsko tržište, iako specifično po mnogim stvarima, ima velik potencijal, tako da potaknuti uspjehom ovog projekta, s našim partnerom Tamatemom, već radimo na novim projektima. Ovaj uspjeh je prvenstveno rezultat zajedničkog rada svih kolega u Nanobitu - istaknuo je Filip Cindrić, voditelj poslovnog razvoja Nanobita.Uspjeh na tržištima arapskog svijeta nova je potvrda uspjeha Nanobita, kompanije koju je prestižni Financial Times uvrstio na listu najbrže rastućih tech kompanija Europe. Njihove igre ukupno su preuzete više od 130 milijuna puta, a na mjesečnoj razini ih igra preko 10 milijuna aktivnih igrača sa svih kontinenata svijeta. U Nanobitu, zajedno sa Tamatemom, planiraju nastaviti dalje razvijati postojeću igru te je kroz dodavanje novih značajki učiniti još atraktivnijom za lokalne igrače.