Nova tvrtka kćer Hrvatskog autokluba, HAK Rent a car d.o.o., operativno počinje s radom prije Uskrsa. HAK je izabrao i direktora koji će voditi poslovanje rent a cara, Radoša Vlahovića, s preko 17 godina radnog iskustva u okviru internacionalnog branda Avis Budget grupe, u kojoj je zadnje tri godine direktor za Hrvatsku. Kad je HAK lani objavio da pokreće rent a car biznis, otvorila su se pitanja zašto, kada postoji već zasićeno tržište u tom segmentu i zašto baš sada, kada je turizam na koljenima?
Vlahović objašnjava da HAK Rent a car nije zamišljen kao još jedna u nizu kompanija koja nudi sličnu uslugu i stvara dodatni pritisak na ionako zasićeno tržište. HAK je svojim korisnicima ionako u sklopu svojih usluga morao ponuditi uslugu zamjenskog vozila, samo što je do sada za njih plaćao drugima.
- Usluge zamjenskih vozila i najma jesu sastavni dio spektra usluga koje HAK već posjeduje. Realna potreba za vozilima za nastavak putovanja u okviru domaćeg članstva od preko 200 tisuća korisnika i auto klubova iz inozemstva već postoji i predstavlja solidnu bazu za daljnji razvoj – ističe Vlahović.Do sada je realizirana kupnja prve tranše novih vozila različitih kategorija i brendova Ford, Hyundai, Opel i VW grupacije. HAK želi testirati tržište i to najprije zamjenskih vozila, a onda i standardnog kratkoročnog najma.
Ovaj novi projekt zahtijevao je i ulaganja u IT podršku i digitalizaciju, odnosno programska rješenja vezana za rent a car industriju, koja su danas osnova uspješnosti u tom poslu. Usluga najma moći će se realizirati i kroz HAK-ovu aplikaciju, gdje će članovi imati mogućnost automatske rezervacije vozila bez dodatnih nepotrebnih upisivanja podataka, uz očitanje točne GPS lokacije ako je potrebna intervencija zamjenskog vozila.
- Upravo sinergijskim efektom postojeće infrastrukture HAK-a i mreže lokacija s prednostima nove usluge, značajno će utjecati na obogaćenje i proširenje usluge, koja će biti i troškovno efikasna. Ubrzanjem procesa i novim programskim rješenjima, elektronskim praćenjem potrošnje goriva, kilometara, servisa i općenito stanja vozila bit ćemo u mogućnosti kvalitetno pratiti stanje na terenu – dodaje Vlahović.
HAK planira povećati produktivnost i organizirati edukaciju postojećih djelatnika autoklubova na više razina kako bi udovoljili svim kvalitativnim standardima i pripremili se za početak operativnog poslovanja.
- Cilj nam je na samom početku uspostaviti paperless ured i ubrzati unutarnje procese. Na ovaj način dobit ćemo na efikasnosti i ustrojstvu tima, ali i na kvaliteti komunikacije i brzini pružanja usluge – zaključuje Vlahović.