Hrvatska

Izašao 2500 broj Poslovnog dnevnika

Danas je izašao 2500 broj Poslovnog dnevnika čime će se uskoro navršiti punih 10 godina izlaženja ove tiskovine. U vremenima kada je stanje u gospodarstvu teško, a u novinarstvu možda još i teže, riječ je o respektabilnoj obljetnici.

Kolege iz Poslovnog dnevnika ističu kako su bili vođeni osnovnom idejom - sačuvati vjerodostojnost, nezavisnost i povjerenje čitatelja.

- Mijenjali su se vlasnici, uprave, glavni urednici, pa donekle i koncepcije, ali konstanta Poslovnog je bila i ostala orijentacija da se bude ozbiljan i relevantan, te da se izbjegne pošast upadanja u senzacionalizam – navode u Poslovnom.

Projekt je startao pod okriljem Europapress Holdinga, a već sedmu godinu u vlasništvu je Styria Grupe. Temelj samog projekta bio je prije svega nekadašnji Poslovni tjednik kojemu je glavni pečat dala ekipa nekadašnjeg popularnog tjednog priloga Večernjeg lista - Poslovnog svijeta.

Prvom glavnom uredniku Miodragu Šajatoviću pridružio se i Tomislav Wruss, tadašnji glavni urednik Jutarnjeg lista. Ipak, put u ozbiljan poslovni dnevnik kratko je trajao što se tiče EPH-a. Nakon svega godinu dana u vlasničku strukturu Dnevnika ušla je Masmedia Stjepana Andrašića, inače dugogodišnjeg glavnog urednika Večernjaka u vremenima rekordnih naklada, pod kojim je krenuo i spomenuti Poslovni svijet.

Mnogi su se novinari i urednici Poslovnog kasnije okrenuli pokretanju ili razvoju sličnih projekata. Tako je Viktor Vresnik, današnji glavni urednik Jutarnjeg lista, dobar dio svog angažmana nakon Dnevnika proveo kao urednik hrvatskog izdanja Forbesa, Đurđica Klancir, Šajatovićeva zamjenica, pokrenula je za švedskog ulagača Boniera sličan dnevni projekt u Hrvatskoj - Business.hr, dok je Miodrag Šajatović krenuo s poslovnim tjednikom Lider.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju