Hrvatska

Karlovačka pivovara preimenovana u Heineken Hrvatska

Karlovačka pivovara d.o.o. na kraju 160. godine svog poslovanja, od 10. prosinca službeno prestaje postojati pod tim nazivom, a poslovanje nastavlja pod tvrtkom Heineken Hrvatska d.o.o.

Za Branku Slavesku, predsjednicu Uprave Heineken Hrvatske, riječ je tek o promjeni formalne naravi, u skladu s takvim preimenovanjima s nacionalnim identitetom brojnih Heinekenovih akvizicija u drugim zemljama. Uz zadržavanje  postojećih brendova kao što su Karlovačko sa svojim izvedenicama i kategorijama, novi naziv trebao bi karlovačkom pogonu omogućiti i punopravni pristup svim poslovnim alatima unutar grupacije Heinekena. Heinekenova praksa je, objasnila je Slaveska, da zatečena imena svojih akvizicija zadržava samo u slučajevima joint-venture vlasništva, dok sve u 100-postotnom vlasništvu asimilira u Heineken.

Bitna novost za Heineken Hrvatsku na kraju godine, koja je zbog neviđeno kišnog ljeta pivarsko tržište u Hrvatskoj u prvih deset mjeseci srušila za šest posto, jest početak priprema za proizvodnju poznatog pivskog brenda Amstel u Karlovcu. Karlovačka pivovara tijekom ove godine uvodila je Amstel na hrvatsko tržište uvozivši ga iz Srbije, gdje ga po Heinekenovoj recepturi i regionalnoj strategiji proizvodi EUC –Ujedinjene srpske pivare u Novom Sadu.

-  Želimo pivovari u Karlovcu dati šire mogućnosti, da ne živi samo od jednog brenda. U tom smislu dobili smo ovaj tjedan odobrenje s vrha Heinekena da počnemo proizvodnju i punjenje piva Amstel u Karlovcu. Iako imamo suvremenu proizvodnu liniju, prilagodba specifičnostima procesa proizvodnje Amstela, uključujući i nabavu ambalaže i liniju punjenja bit će investicija od preko milijun eura. Započinjemo s pripremama i tijekom zime počet ćemo prva kuhanja Amstela i slati uzorke u centralnih Heinekenov laboratorij u Zoeterwoude. Realno, očekujem da bismo već u ožujku 2015. godine mogli s Amstelom proizvedenim u Karlovcu na hrvatsko tržište, čime će prestati potreba za njegovim uvozom iz Srbije, kazala je Branka Slaveska, dodavši da su za sljedeću godinu u planu još neke novosti.

Slaveska je podsjetila i na ljetos započetu inicijativu „100 posto hrvatski ječam“ za proizvodnju piva u hrvatskim pivovarama, a što je temeljem anketa odlično prihvaćeno i od hrvatskih pivopija, bez obzira na to kojoj su domaćoj pivovari lojalni. Karlovačka pivovara u potpunosti je, kaže Slaveska, pripremila svoju proizvodnju za realizaciju te domoljubne sirovinske inicijative.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju