Nakon duljega pandemijskog zatišja, prošlog je tjedna na Zagrebačkoj burzi ponovno pokrenuta jedna Funderbeam kampanja: tehnološki startup Make IT Easy pokrenuo je prikupljanje između ciljanih 200 tisuća i pola milijuna eura za razvoj aplikacije MobilityONE, jednostavnog i modularnog alata za menadžment mobilnosti i upravljanje voznim parkovima kompanija.
– Vrlo smo zadovoljni prvim tjednom kampanje, jer smo blizu 50 posto targetiranog iznosa minimalno očekivane investicije, koji nam je ključan za završetak razvoja našeg MVP-a (minimum viable product) za MobilityONE, novu platformu V2.0 kojom ćemo krenuti prema klijentima početkom drugoga kvartala 2022. godine. Trenutačno komuniciramo s potencijalnim investitorima iz regije te za sada od njih imamo indiciranih još 30 tisuća eura koji još nisu verificirani na Funderbeamu. Očekujemo naravno i nova ulaganja, kao i povećanje iznosa dosadašnjih investitora nakon prvih istaknutih indikacija, kako se bude bližio kraj kampanje – rekao nam je Mladen Herceg, vlasnik i direktor tvrtke.
Kampanja će trajati do 16. studenoga, minimalnih četiri tjedna koliko uvjetuje investicijska platforma Funderbeam. Herceg vjeruje da će u tom roku realizirati očekivanu investiciju.
– Ako bi se iznos investicijske runde približio gornjoj očekivanoj vrijednosti, sredstva iznad 200 tisuća eura bila bi utrošena na izradu strategije izlaska na međunarodna tržišta i za početne marketinške aktivnosti te uspostavljanje prodajne mreže putem specijaliziranih prodajnih predstavnika na pojedinim EU tržištima i barem jednom prekomorskom tržištu, pri čemu preferiramo izlazak na ono najzahtjevnije, odnosno tržište SAD-a – ističe Herceg.
Prije ove kampanje Make IT Easy prikupio je 200 tisuća eura za razvoj svog softvera iz europskih fondova, a njegovim se rješenjem već koriste tvrtke poput AutoBenussija i Raiffeisen Leasinga.