Hrvatska
StoryEditor

METRO Naglasak na povezivanju domaćih dobavljača i restorana

22. Kolovoz 2020.
Thierry Richard Antoine Guillon-Verne

Pandemija koronavirusa HoReCa sektoru priredila je mnoge izazove. Zato se Metro, kojem su ugostitelji jedna od ključnih skupina kupaca, posvetio pružanju podrške profesionalnim kupcima. Kako bi im olakšao prilagodbu poslovanja novim okolnostima pandemije, Metro je razvio niz alata koji pridonose stabilnosti njihova poslovanja.

U lipnju je pokrenut novi kanal dostave putem online narudžbi, a Metro kupcima nudi i besplatne digitalne alate poput izrade web-stranica, aktivacije vlastite dostave i izrade jelovnika te profesionalne savjete za poslovanje. Svoju ponudu Metro, na čijem je čelu Uprave Thierry Richard Antoine Guillon-Verne, obogaćuje i proizvodima koji pridonose razvoju hrvatske gastronomske ponude.

Jedna od kategorija u kojoj je primjetan rastući trend potražnje su proizvodi domaćih proizvođača koji jamče sljedivost i svježinu visokokvalitetnih namirnica. Metro je tako tijekom razdoblja pandemije dodatno stavio naglasak na povezivanje lokalnih dobavljača s hrvatskim restoranima te je pozvao zainteresirane domaće dobavljače na suradnju.

Trenutačno je gotovo 80 posto Metroovih dobavljača svježeg voća i povrća domaće, dok udio hrvatskih proizvoda u Metroovoj vlastitoj robnoj marki iznosi 50 posto.

01. svibanj 2024 01:04