METRO je prve preventivne mjere zbog širenja bolesti COVID-19 počeo provoditi potkraj veljače kako bi zajamčio sigurnost zaposlenika i kupaca te osigurao dostupnost usluga i proizvoda. Preventivne higijenske mjere koje provodi uključuju interne preporuke zaposlenicima, postavljanje dezinfekcijskih sredstva i redovite dezinfekcije svih dijelova prodajnih i skladišnih prostorija te dostavne opreme.
U prodajnim centrima METRO je svim zaposlenicima osigurao zaštitne maske, rukavice i sredstva za dezinfekciju. Također je uvedena mjera socijalne distance od dva metra između kupaca i osoblja, na ulazu za kupce postavljena su brzodjelujuća sredstva za dezinfekciju ruku koja se ne trebaju ispirati, a dodatna sredstva za dezinfekciju dostupna su im i pokraj POS uređaja te ih mogu upotrebljavati prije i nakon upotrebe kartica.
Potpora poduzetnicima i dobavljačima
Sve provedene mjere i aktivnosti METRO provodi kako bi osigurao zdravlje kupaca i zaposlenika te kako bi kupcima zajamčio dostupnost usluga i proizvoda nužnih za njihovo poslovanje. Zato je na svojoj internetskoj stranici ujedinio pregled mjera Vlade Republike Hrvatske za pomoć poduzetnicima pogođenima pandemijom COVID-19 kako bi profesionalni kupci što jednostavnije i brže mogli prepoznati korake koji će im pomoći u nastavku poslovanja.
Kao pouzdani partner profesionalnih kupaca METRO je posvećen zadržavanju nepromijenjene razine dostupnosti i standarda kvalitete robe te je pripremio paket mjera koji uključuje plan za potencijalno aktiviranje različitih izvora opskrbe i logistiku i, ako je potrebno, plan o zalihama robnih proizvoda na razini prodajnih centara i platforme.
Dodatno je iskoračio prema lokalnim dobavljačima koji se, kao i većina poslovne zajednice, suočavaju s izvanrednom situacijom. Od prvog dana na hrvatskom tržištu METRO surađuje s domaćim malim i srednjim poduzetnicima te lokalnim dobavljačima. Suradnja s domaćim proizvođačima ključan je čimbenik održivosti i strateški važan segment tvrtkina poslovanja – gotovo osamdeset posto dobavljača svježeg voća i povrća u tvrtki hrvatski su proizvođači. Dosadašnja iskustva i trenutačne okolnosti za METRO su dodatan poticaj da proširi suradnju s lokalnim dobavljačima i svojom ponudom profesionalnim kupcima osigura visoku razinu raznolikosti i kvalitete lokalnih proizvoda. Zato poziva sve zainteresirane proizvođače, uzgajivače i (obiteljska) poljoprivredna gospodarstva koji žele plasirati proizvode na njegove police da se jave na e-adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
Digitalna kartica i usluga dostave
METRO kontinuirano prepoznaje područja na kojima može dodatno povećati sigurnost u svojim prodajnim centrima, zbog čega su uvedene digitalne METRO kartice za nove i postojeće kupce koje smanjuju potrebu za kontaktom pri registraciji i kupnji. Također, kako bi kupcima omogućio da se što jednostavnije drže mjera socijalnog distanciranja i olakšao im nabavu robe, usredotočen je na širenje usluge dostave.
METRO heroji
Preventivne i zaštitne mjere osiguravaju sigurno iskustvo kupnje u METROU, čemu znatno pridonose zaposlenice i zaposlenici u prodajnim centrima. Oni su najveća tvrtkina snaga i predano rade kako bi kupcima nastavili pružati visoku razinu usluge i omogućili dostupnost robe u sigurnom okružju. Kako bi im zahvalio na doprinosu i predanosti tijekom izvanredne situacije, METRO je svim zaposlenicama i zaposlenicima svojih prodajnih centara isplatio nagradu od 1000 kuna.