Nanobit je prije šest tjedana izdao novu igru koja bi mogla biti njihova najuspješnija igra, tako da neovisno o pandemiji koronavirusa očekuju rast prihoda.
– Sveukupno gledajući, prihodi nam rastu, međutim vrlo smo oprezni oko daljnjih procjena i planova jer na našim najbitnijim tržištima milijuni ljudi, koji su između ostalog i naši igrači, ostaju bez posla. Kako će se to točno odraziti, ostaje za vidjeti, no neovisno o tome naša očekivanja oko ove godine su revidirana prema pozitivnijim od inicijalno postavljenih. Također imamo izdavanje još jedne nove igre u četvrtom kvartalu ove godine i od iste se puno očekuje. Općenito, ova godina je kulminacija rada zadnjih nekoliko godina i vjerujemo kako rezultat neće izostati, neovisno o pandemiji – kaže suosnivač i direktor Nanobita Alan Sumina.
Zapošljavaju i dalje, iako nešto smanjenim tempom jer svi rade od doma i izazov je, kako kaže Sumina, nove ljude uključiti u procese bez direktnog kontakta sa nadređenima.
Osim toga, Nanobit je nedavno ušao u strateško partnerstvo s Tamatemom, vodećom tvrtkom za razvoj mobilnih igara na arapskom govornom području. Tamatem će lokalizirati Nanobitovu igru Hollywood Story, a partnerstvo hrvatskoj tvrtki omogućuje pristup sasvim novom tržištu s igrama koje su dokazano uspješne.
- Najveća prednost je što se ne radi o razvoju novih igara, već mi samo prilagodimo uspješnu igru za ciljano tržište, a Tamatem se brine oko marketinga, distribucije, podrške i slično. Podaci sa MENA tržišta (Bliski istok i sjeverna Afrika, op.a.) su za sada obećavajući, iako to nije nešto što će značajno utjecati na naš rezultat, podići će nam profitabilnost u određenoj mjeri i neće maknuti fokus sa najbitnijih projekata. Ako se ova suradnja pokaže dugoročno dobrom, vjerojatno ćemo i druge igre prilagoditi u suradnji sa Tamatemom za MENA regiju – kaže Sumina.