
Novi broj Lidera: Zašto umirovljeni vlasnici vraćaju u tvrtke, zbog čega su mirovinski fondovi u opasnosti, kako su 'Fakini' nasamarili klijente...

Sve je više primjera u kojima se vlasnik tvrtke koji se koju godinu prije odlučio povući s vlasničke pozicije vraća u ured direktora. Možda mu se samo čini da stvari izmiču kontroli, možda zaista sve ide kvragu, a možda mu smeta novi način vođenja tvrtke. Ili mu, jednostavno, nedostaje adrenalina. To su samo neki od razloga za povratak vlasnika na menadžersku poziciju. Taj potez za nepripremljenu tvrtku podjednako je rizičan kao i osnivačev odlazak. Zašto umirovljeni vlasnici opet žele biti direktori u Temi tjedna otkriva Goran Litvan.
AKTUALNO
Negativne kamate - Obezvrijeđeni novac ugrožava mirovine
U uvjetima nominalno negativnih kamata osobito su u opasnosti mirovinski fondovi, koji većinu svoje imovine ulažu u državne obveznice, na koje su prinosi višestruko pali. Bude li se trend nastavio, isplata budućih mirovina mogla bi biti, politički korektno rečeno, otežana. Piše Gordana Gelenčer.
KOMPANIJA
Nepoštena praksa - Tko od Fakina stan kupuje, s Fakinima teško na kraj izlazi
Kupci stanova koje u Zagrebu gradi tvrtka Fakini 'navučeni' su na 'savršen projekt', a onda, blago rečeno, nasamareni. U jednoj su se zgradi uselili u roh bau fazi i sami dovršavali stanove, u drugom je slučaju nakon potpisanog predugovora od kupca traženo 350 eura po kvadratu više od dogovorenog iznosa... Detalje o 'čudnom' stilu poslovanja tvrtke Fakini otkriva Edis Felić.
TEHNOPOLIS
Crna strana tehnorazvoja - Ljudska vrsta mora se vratiti na tvorničke postavke
Nova je tehnologija unijela revoluciju u naš osobni i poslovni život, ovisni smo o računalima, pametnim telefonima i ostalim uređajima, internetu i društvenim mrežama, no njezina je cijena visoka. Ubrzala nam je život, učinila ga zanimljivijim i zabavnijim, ali nas i zarobila, stvara ovisnike. Krade zdravlje, ali i nutka lijekovima. Hoće li nas od negativnog utjecaja tehnologije spasiti tehnologija saznaje Kata Pranić.
PRILOG
PR - Odnosi s javnošću
Industrija PR-a otkrila što je, zašto radi i kako; Na nemilosrdnom tržištu nema glamura, možda samo glamuroznih odnosa; Pouzdani alati za analizu medijskog publiciteta; Nije to ni aktivizam ni junaštvo, to je dio bontona... Ovo je samo dio zanimljivih tema koje možete pronaći u ovotjednom Liderovom prilogu o odnosima s javnošću.