Došlo je vrijeme da Porsche malo 'prefriška' svoj model Macan ili, kako u automobilističkom svijetu kažu, Macan je doživio facelift. Uz malo vizualnog dotjerivanja kako u kabini tako i na karoseriji, novi Macan GTS doživio je novosti i u pogonu pa sada stiže s čak 60 KS više od nešto starijeg Macana i s ukupnom snagom od 440 KS.
Tri modela
Osnovni model Macana stiže s dvolitrenim turbobenzincem koji razvija maksimalnu snagu od 195 kW/265 KS, što znači da mu se kazaljka brzine zaustavlja na 232 km/h, a do stotke stiže za nešto više od šest sekundi, točnije za 6,2 sekunde. Nešto snažniji model Macana dolazi s 2,9-litrenim twin turbo V6 motorom i maksimalnom snagom od 279 kW/380 KS, koji postiže maksimalnu brzinu od 259 km/h, a za ubrzanje do stotke treba mu 4,6 sekundi.
Top-ponudu zatvara model GTS, koji pokreće isti motor koji se nalazi u modelu Macan S, ali GTS ipak razvija nešto veću maksimalnu snagu – 324 kW/440 KS, odnosno 60 KS više nego prije. Tako taj model može voziti maksimalnom brzinom od 272 km/h, a za ubrzanje do stotke treba mu samo 4,3 sekunde. Treba napomenuti da svi modeli dolaze u kombinaciji sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvije spojke i pogonom na sve kotače.
Nakon 'faceliftinga'
Promjene na karoseriji očituju se u novim LED svjetlima, novom prednjem i stražnjem braniku te na maski. Unutrašnjost pak donosi nešto više promjena, pa su tu novi upravljač i mjenjač, a neke tipke osjetljive na dodir sada mijenjaju one standardne, što će mnogi zasigurno znati cijeniti.
Također, analogni sat na vrhu središnje konzole koji je tako specifičan za Porsche sada dolazi serijski na svim izvedbama modela. Sad kada smo stigli i do cijene, mnogi prestanu čitati, ali za najpovoljnijeg Macana treba izdvojiti 62.917 eura (472.000 kn), najjeftiniji Macan S stoji 71.723 eura (538.000 kn), a najpovoljniji top-model Macan GTS stoji 88.264 eura (662.000 kn).