Rovinjski studio Tumpić/Prenc koji je za svoj rad na razvoju marketinških kampanja, vizualnih identiteta i dizajna pakiranja nagrađen nizom međunarodnih i domaćih nagrada dokazuje tezu da se i izvan velikih središta mogu raditi velike, svjetske i važne stvari. Anselmo Tumpić i Sara Prenc Opačić osnovali su studio 2017. i sudeći prema brojnim priznanjima, sve većem interesu klijenata i planovima širenja – njihovo vrijeme tek dolazi.
Odluku da se dizajnom i marketingom bavi iz Rovinja, a ne, primjerice, iz Milana, u kojem je imao priliku živjeti, raditi i učiti direktno od najvećeg talijanskog marketinškog stručnjaka Gianpietra Vigorellija, Anselmo Tumpić donio je zbog kvalitete života i duševnoga mira.
- Sa razvojem tehnologije došlo je vrijeme da možemo raditi ovaj posao dislocirani od nekog velikog centra i imati zanimljive klijente sa raznih strana svijeta, ne samo lokalno. Većina klijenata nam je iz Istre, ali plan je da budemo prepoznatljivi ne samo izvan Istre nego i izvan Hrvatske. Nije nam nikakva prepreka to što radimo iz male sredine jer danas kada je sve online imamo iste uvjete kao netko u New Yorku ili Londonu – promišlja Anselmo Tumpić.
Vidljivosti i prepoznatljivosti malog rovinjskog studija za vizualne komunikacije, čija ženska polovica trenutno radi iz Zagreba sa tendencijom povratka u rodni Rovinj, doprinose najviše strukovne nagrade. Njihov projekt vizualnog identiteta i unutarnje signalizacije Gradskih bazena Pula-Pola proglašen je lani na prestižnom natjecanju European Design Awards najboljim u Europi. Međunarodnu vidljivost dalo im je i osvojeno zlato na European Green Awardu za vizual kampanje koja osvještava problem zagađenja mora plastikom. Ponosni su i na najprestižniju međunarodnu nagradu na području dizajna – Red Dot koju su ove godine dobili za etiketu Vina Šuran, čiji se rad temelji na načelu biodinamičke poljoprivrede.
Istarski vinari i uljari koji sve više osvještavaju vrijednost i važnost vrhunskog dizajna, činjenicu da je upravo dizajn posjetnica njihovog proizvoda i da ih dizajnersko rješenje na policama diferencira od drugih istovrsnih proizvoda, neki su od klijenata rovinjskog studija za vizualne komunikacije. Rovinjski dizajneri svakom projektu pristupaju tako da uvijek nastoje pronaći nešto što je o određenom klijentu zanimljivo i na toj zanimljivosti temeljiti dizajnersku priču. Zanimljivu priču, također nagrađenu priznanjem Red Dot, ispričali su, primjerice, o brendu maslinovog ulja Latini iz zaseoka Bankovići kod Svetvinčenta. Bocu maslinovog ulja obukli su u zelenu kariranu košulju i tako je pretvorili u portret davnog obiteljskog pretka, a etiketu na kojoj je ispisana obiteljska priča, zataknuli u džepić košulje.
Osim sa već spomenutim marketingašem Vigorellijem, Anselmo Tumpić imao je priliku, neposredno nakon završenog školovanja u Italiji, u Trevisu raditi na Bennetonovim projektima i učiti od Oliviera Toscanija, globalno slavnog talijanskog fotografa, najpoznatijeg po dizajniranju kontroverznih kampanja za tu grupaciju.
Ono što je u Italiji naučio, a posljednje četiri godine nastoji primijeniti u radu u svom studiju, jest pristup da uvijek može biti bolje odnosno da se ne treba zadovoljiti prvim rješenjem kojeg kreiraju te da sa rješenjem pred klijenta idu tek onda kada su sami njime apsolutno zadovoljni. Takav pristup, dokazuju to brojna priznanja za njihov rad, daje rezultate.
Kada razmišljaju o rastu i širenju, razmišljaju o snažnijem izlasku izvan Hrvatske gdje su budžeti klijenata daleko veći, ali ne želeći zanemariti ni lokalne klijente, šireći se toliko dok mogu jamčiti vrhunsku kvalitetu.