Nenad Klepač, dosadašnji član uprave i direktor prodaje u Grupi Vindija te ključni čovjek Koke, nakon što je nenadano preminuo Dragutin Drk, preuzima mjesto predsjednika uprave glavne članice najvećeg varaždinskog poslovnog sustava i regionalnog lidera u svom sektoru, piše portal varazdinske-vijesti.hr. Naime, u Sudskome registru s datumom 15. veljače 2021. Klepač je naveden kao predsjednik Uprave Vindije.
Uz Klepača, koji je čitav svoj radni vijek u Vindiji i bio je prvi suradnik Drka, upravu čine kćeri Tamara Drk-Vojnović i Dubravka Drk-Mravlinčić te zetovi Saša Vojnović te Alan Mravlinčić. Budući da su svi oni bili već godinama zaduženi za neki od sektora Vindije, kao što su nabava, maloprodaja i marketing, nova Uprava jamstvo je nastavka stabilnog poslovanja poslovnog sustava, koji danas ima skoro 3.700 zaposlenika, piše portal.
Prema dostupnim podacima, Vindija je (konsolidirani izvještaj koji sadrži poslovanje šest kompanija u Hrvatskoj i isto toliko u inozemstvu) u 2019. godini ostvarila ukupni prihod od 3,17 milijardi kuna. Ukupni rashodi te su godine iznosili 3,1 milijardu kuna, a neto dobit je bila gotovo 48 milijuna kuna.
Prema posljednoj Liderovoj publikaciji '1000 najvećih' Vindija d.d. bila je najjača kompanija u sektoru proizvodnje hrane, najveća je kompanija u Varaždinskoj županiji, a ukupno je bila na 23. mjestu.
U Lideru krajem studenoga napravili smo analizu najvećih kompanija u Hrvatskoj prema konsolidiranim izvješćima. Na tom popisu Grupa Vindija nalazi se na 31. mjestu, a godinu prije bila je na 24. mjestu.
Klepač je cijeli radni vijek proveo u sustavu Vindije, LinkedIn profil nema (barem ne pod tim imenom i prezimenom), a u sudskome registru prvi upis je iz 1996. godine kada je bio naveden kao član Uprave Koke. Dvije godine kasnije imenovan je kao član Nadzornog odbora tvrtke V i R 1898. mesna industrija d. d.. Inače, mesnu industriju ViR 1898 Vindija je pripojila svojem poslovnom sustavu 1997. godine. Posljednjeg dana 2019. godine Grupa Vindija zapošljavala je 4262 radnika, od čega se 1134 odnosi na Vindiju d.d..
U bogatoj proizvodnoj ponudi tvrtke posebno je zapažen uskršnji asortiman koji objedinjuje tradicionalne specijalitete kao što su domaća dimljena šunka za kuhanje, dimljena vratina, rolana plećka u mrežici i slavonska šunka, a tu je i neizostavna specijal šunka dobivena od kvalitetnog mesa bez masnoća, piše na njihovim internetskim stranicama.
Za magazin InStore, regionalni mjesečni trgovački magazin specijaliziran za robu široke potrošnje, Klepač je u travnju prošle godine komentirao poslovanje u koronakirzi.
- Od samog početka krize uzrokovane koronavirusom, kontinuirano prilagođavamo proizvodne procese zahtjevima tržišta, što je u inicijalnom valu krize bilo posebno vidljivo u segmentu povećane potražnje za osnovnim živežnim namirnicama. Sredinom ožujka svjedočili smo rastu u prodaji mlijeka i svježeg pilećeg mesa, zbog čega se rad u proizvodnom pogonu Grupe Vindija nekoliko dana odvijao punim kapacitetom, u tri smjene, kako bi se zadovoljile potrebe na domaćem tržištu - rekao je Klepač za InStore.
Tada je govorio da je 'ključno među potrošačima osvijesiti činjenicu da okretanjem domaćim proizvodima utječu na snagu domaćeg gospodarstva te daju izravan doprinos opstojnosti domaćih prehrambenih industrija koje zapošljavaju tisuće radnika'.