Hrvatska
StoryEditor

Prije otvaranja internet trgovine upoznajte se s njenim funkcionalnostima

29. Listopad 2020.
MATHEMA Lider

Bez interneta je današnji život postao nezamisliv. Vrlo velik broj svakodnevnih značajnih funkcionalnosti se preselio online. U tom segmentu svakako treba naglasiti kupovinu. Kada pogledate oko sebe, mnogobrojne različite vrste trgovina već uspješno posluju putem interneta. Među njima se nalazi mnogo Internet trgovina koje nude specifične proizvode i s druge strane velik broj onih koji nude manje-više podjednake vrste proizvoda. U najvećem broju su Internet trgovine koje prodaju svoje proizvode direktno korisniku (B2C), ali sve veći broj tvrtki koje posluju s drugim tvrtkama iskazuju potrebu za otvaranjem Internet trgovine (B2B). U oba slučaja velika je i značajna potreba da se tvrtke koje otvaraju Internet trgovinu istaknu na tržištu i ostvare što više prihoda, a pritom na lak i jednostavan način pristupaju svim podacima iz svoje ponude koje mogu u svakom trenutku samostalno ažurirati.

Iako velik asortiman proizvoda, zanimljiva i lijepo dizajnirana Internet trgovina, kvalitetne marketinške aktivnosti i sposoban tim mogu učiniti mnogo za uspjeh u njenom poslovanju, bez kvalitetno programirane ecommerce platforme, jednostavne i pristupačne kod korištenja, sve navedeno neće dati dobre rezultate. Dobra platforma će vam omogućiti da jednostavni ali i kompleksni poslovni procesi budu praćeni automatiziranim funkcionalnostima. Za uspješan odabir dobre ecommerce platforme važno je predvidjeti potrebe vašeg poslovanja i usporediti ih s odabranim rješenjem. Iz tog razloga je presudna mogućnost provjere rada administracije platforme Internet trgovine, prije odluke o kupovini.

Mogućnost isprobavanja testne verzije administracije Internet trgovine

Zatražite testnu verziju administracije i mogućnost online prezentacije. Velika je prednost kada postoji mogućnost da nakon prezentacije platforme sami isprobate njene funkcionalnosti i lakoću unosa podataka. Na taj način se i sami možete uvjeriti koliko funkcija unosite ručno, a koliko se može odraditi automatiziranim procesima. I u konačnici koliko vremena i resursa na taj način možete uštedjeti. Tijekom prezentacije administracije uživo prodajna osoba ili developer vas vodi kroz softver i pokazuje vam kako ga koristiti. Nakon prezentacije možete postaviti određena pitanja koja se odnose na vaše poslovanje. S takvim načinom upoznavanja administracije Internet trgovine konkretno ćete steći dojam kako sve skupa funkcionira i kolika je snaga funkcionalnosti. Ne zaboravite obratiti pozornost na jednostavnost korištenja, ključne funkcije i koja je mogućnost raznih integracija. Preporuka je da isprobate nekoliko različitih platformi prije kupovine zbog bolje usporedbe.

Automatizacija kod unosa i ažuriranja funkcionalnosti

Tvrtka Mathema d.o.o. se bavi izradom Internet trgovina već 14 godina i iz svog velikog iskustva naglašavaju kako je automatizacija zasigurno jedna od najvažnijih mogućnosti prilikom unosa i ažuriranja podataka u web shop. Automatizacija će uštedjeti vrijeme i resurse svakoj tvrtki, znatno olakšati vođenje web shopa i uz to umanjiti mogućnost za pogreške i propuste. Ona se može odnositi na vrlo širok spektar funkcionalnosti u administraciji Internet trgovine:

  • kod prijenosa većeg broja podataka iz nekog odjela u drugi
  • dodavanje raznih opcija kod većeg broja artikala ili odjela
  • obrade narudžbi
  • slanja podataka u ERP sustav
  • i mnogi, mnogi drugi procesi…
image
MATHEMA Lider
foto

Prilagodba administracije prema potrebi korisnika

Slijedeći važan segment na koji trebate obratiti pozornost prije odabira ecommerce platforme je mogućnost prilagodbe administracije za unos podataka u Internet trgovinu vašim trenutnim ili budućim potrebama u poslovanju. Neke platforme su fleksibilnije u tom segmentu od drugih. Potrebu za raznim prilagodbama češće imaju tvrtke sa specifičnim procesima poslovanja i one se teško uklapaju u već pripremljene šablone. Koliko uspjeha može ostvariti Internet trgovina, ovisi o mogućnostima prilagodbe razvoja raznih funkcionalnosti i integracija. Navedeno ne bi trebale razmatrati samo veće B2B tvrtke, često puta i manje Internet trgovine imaju zamisli i potrebe za određenim specifičnostima.

Integracije s drugim sustavima

Kod odabira ecommerce platforme svakako treba provjeriti koje su mogućnosti integracije drugih sustava i kako je to riješeno kroz administraciju. Na primjer, ako želite integraciju ERP sustava u Internet trgovinu, vrlo je važno da se sustav automatski sinkronizira u dvosmjernoj komunikaciji. Jer kad bi se dogodila situacija da kod svakog novog podatka morate pojedinačno kliknuti kako bi se on prebacio u vaš ERP sustav, sinkronizacija gotovo pa i gubi smisao. Na taj način podliježe mogućnosti da se dogodi propust i pogreška kod sinkronizacije.

Bez imalo dvojbe, kvalitetna administracija igra ključnu ulogu u cijelom ecommerce poslovanju. Bez obzira na veličinu vaše tvrtke, uvijek je dobra ideja mapirati vaše potrebe i zahtjeve zajedno s proračunom, kako biste pronašli pravo rješenje. Iako vaša tvrtka u početku možda neće trebati sve značajke i uređaje koje određeni sustav nudi, to ne znači da vašoj tvrtki neće trebati dodatne, naprednije funkcije u budućnosti. Ne zaboravite kako sve navedeno treba pratiti jednostavnost unosa i ažuriranja. Administraciju (4) VSC Pro+ platforme možete isprobati odmah i zatražiti prezentaciju (5) stručnog tima iz Matheme!

22. studeni 2024 11:18