U prvih devet mjeseci ove godine u Hrvatskoj je prodano 51.337 novih putničkih vozila, što je 2,5 posto više nego u istom razdoblju prošle godine kada ih je prodano 50.073, dok su u rujnu put do kupca pronašla 3.552 nova vozila, uz rast od 22,2 posto u odnosu na lani, podaci su Promocije plus.
Najveći udjel na hrvatskom tržištu automobila u prvih devet ovogodišnjih mjeseci imao je Volkswagen sa 6.722 prodanih novih vozila (udjel 13,09 posto), dugi je Renault sa prodajom od 4.972 vozila (udjel u ukupnoj prodaji 9,69 posto), a treći je Opel (4.800 vozila i udjel od 9,35 posto). Na četvrtom je mjestu Škoda s 4.793 prodanih vozila i udjelom od 9,34 posto, a peta je Dacia (3.099 prodanih i udjel od 6,04 posto).
Od početka godine do kraja rujna prodano je uz ostalo i 1.310 Audija, 1.137 BMW-a, 1.009 Mercedesa i 80 Porschea. Samo u rujnu najviše su se kupovala Volkswagenova vozila (601), potom Renaulti (394) i Škode (362).
U devet ovogodišnjih mjeseci najtraženiji su modeli bili Škoda Octavia (2.750 prodanih), Renault Clio (2.049), VW Golf (1.890), Suzuki Vitara (1.487), te Renault Captur (1.446).
Od ukupnog broja novih vozila od siječnja do kraja rujna njih 61,5 posto ili 31.548 bili su benzinci, a 35 posto odnosno 17.960 dizelaši. Prodaja hibrida zaustavila se na malih 2,4 posto (ili na 1.221 vozilu), a potpuno električnih vozila na zanemarivih 0,3 posto ili tek na 138 vozila.