Upravljanje korporacijama na svim nivoima u današnjem svijetu brzih promjena postaje sve složenije. Sve je više interesa koje menadžeri trebaju pomiriti, sve je više usta koja se moraju nahraniti, sve su veći zahtjevi za transparentnošću poslovanja, a informacije se brzinom društvenih mreža trenutno šire po cijelom svijetu.
U takvim uvjetima menadžerima je neophodan priručnik koji će ih na jasan i pitak način voditi kroz labirinte korporacije. Promjene ne samo da su nužne u smislu da ih korporacije moraju provesti nego se sa sigurnošću može reći da će se promjene dogoditi htjele to korporacije ili ne.Upravo iz tih razloga, ali i mnogih drugih, Ivica Voloder i Danko Sučević objavili su knjigu Korporativno upravljanje za 21. stoljeće u nakladi Lider medije.
- Nastojali smo imati drugačiji pristup te prikazati temu korporativnog upravljanja na nov način. U razumijevanju multinacionalnih korporacija bitan je multidisciplinaran pristup tako da smo uzeli u obzir psihologiju, etiku i moral. O organizaciji i upravljanju korporacijama, financijskom izvještavanju i sl. mnogo se toga ne zna, ali je ključno uzeti u obzir širi kontekst - rekao je Ivica Voloder za tiskano izdanje Lidera pri predstavljanju knjige.
Znanstvena i stručna relevantnost djela ogleda se u činjenici da ono prikazuje najznačajnije odnose i pripadajuće teorije koji se u suvremenoj literaturi vežu uz pojam korporativnog upravljanja, ali i korporacije u širem smislu. Okosnicu djela čine agencijska teorija i njoj (naoko) suprotstavljena teorija dionika koje su u proteklim desetljećima u velikoj mjeri utjecale na shvaćanje procesa upravljanja i odlučivanja u multinacionalnim korporacijama, u svojoj recenziji navodi dr.sc. Petar-Pierre Matek.
Autori, prije svega, žele razotkriti brojne mitove i predrasude koje se vezuju uz intrigantni pojam korporativnog upravljanja. Autori, kako sami iznose, nisu zagovornici teorija zavjere, te navode kako ključni činitelj usred korporacije jest upravo čovjek sa svim svojim sposobnostima ali i slabostima. Jer upravo čovjek tj. čelnik korporacije, svakodnevno donosi odluke koje mogu biti dobre i loše po korporaciju ali i društvo u cjelini, opisuje u recenziji izv.prof.dr.sc. Anita Peša.Knjiga je namijenjena svima onima koji se u teoriji i/ili praksi susreću s multinacionalnim kompanijama, a obuhvaća studente ekonomskih znanosti i zaposlenike istih, studente stručnih i sveučilišnih studija ekonomije i poslovne ekonomije, opću znanstvenu i stručnu javnost.
Knjigu možete nabaviti ovdje.