Hrvatska
StoryEditor

Teo Širola (Glovo Hrvatska): U dvije godine dostavili smo više od devet milijuna proizvoda

29. Travanj 2021.
Teo Širola, GLOVOfoto Dražen Lapić

U dvije godine poslovanja na hrvatskom tržištu Glovo je dostavio više od devet milijuna proizvoda, trenutačno je prisutan u jedanaest gradova, a svaka druga osoba u tim gradovima preuzela je Glovo aplikaciju. Narudžbe namirnica pomoću Glovo aplikacije od početka pandemije koronavirusa u Hrvatskoj su porasle za više od 500 posto u odnosu na vrijeme prije pandemije. Rast je bio očekivan u toj fazi razvoja, međutim činjenica je da je pandemija pridonijela tako visokim rezultatima. Osim toga, prihod Glova je 2020. rastao čak 500 posto u odnosu na 2019. Podaci su to koje je na konferenciji za medije u četvrtak, održanoj uživo u Swanky Monkey Gardenu, predočio Teo Širola, generalni direktor Glovo Hrvatska.

- Glovo je 2019. počeo s radom u Zagrebu, u samo dvije godine proširili smo poslovanje na jedanaest gradova, a uskoro planiramo otvaranje i novih gradova. S obzirom na izazovna vremena u kojima živimo, izrazito smo zadovoljni uspjehom platforme. Naime, u samo dvije godine svaka peta osoba u Hrvatskoj preuzela je Glovo aplikaciju na mobitel. Kako bismo nastavili pozitivan trend posebnu pažnju posvetit ćemo razvoju i rastu kategorije dostave gotove hrane i kategorije dostave namirnica, naravno sve uz ključna lokalna partnerstva – kaže Širola.

Kad se radi o prihodu, Širola ističe da treba uzeti u obzir kako tvrtke bilježe prihode i rashode - neke to bilježe i vani i u Hrvatskoj, no Glovo bilježi sav prihod u Hrvatskoj, a ima i neke troškove prema Barceloni.

- Imali smo veliki rast, oko 500 posto narasli smo u prihodima prošle godine. Ove godine nastavljamo nešto sporije rasti, ali hrvatsko tržište i dalje dobro napreduje i jako smo zadovoljni s ostvarenim rezultatima – kaže Širola.

Glovo je španjolski startup koji je krenuo s radom 2015. u Barceloni, a danas je jedna od vodećih svjetskih platformi za dostavu različitih kategorija proizvoda. Glovo aplikacija povezuje korisnike s restoranima, lancima supermarketa i maloprodajnim trgovinama, a ima i iznimno važnu kategoriju 'bilo što' koja korisnicima omogućava naručiti što god zažele.

Prema Širolinim riječima, više od tisuću trenutačno aktivnih Glovera dostavlja proizvode u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Zadru, Rijeci, Slavonskom Brodu, Sisku, Puli, Karlovcu, Varaždinu i Velikoj Gorici. U dvije godine poslovanja na hrvatskom tržištu, Gloveri su prešli 12 milijuna kilometara što je jednako kao da su 30 puta prešli udaljenost od Zemlje do Mjeseca. Među najčešće naručivanim namirnicama su banane, dostavljeno ih je više od 20 tona, zatim mlijeko kojeg je dostavljeno više od 70.000 litara te voda, krumpir i jaja. Od gotove hrane najpopulariniji je fast food: burgeri, pizza i grill.

- Vidimo prostora za poboljšanje uskuge koju nudimo korisnicima i partnerima, vizija je ponuditi korisnicima sve što je dostupno u gradu, a da se može dobiti u roku od pola sata – kaže Širola.

Na globalnoj razini, na dvadeset tržišta na kojima posluje, Glovo ima snažnu bazu veću od deset milijuna korisnika i izvrsnu partnersku mrežu. Ta je tehnološka tvrtka nedavno osigurala investiciju vrijednu 450 milijuna eura koju će iskoristiti za razvoj Q-commerce odjela i proširivanje jedinstvene višekategorijske ponude na svim tržištima na kojima posluje.

19. studeni 2024 11:35