Hrvatska

U kojim je marketima Hrvatima najugodnije?

Nezavisni portal Supermarketi.info tijekom ljetnih mjeseci proveo je anketu među hrvatskim građanima koja je pokazala kako se kupci najugodnije osjećaju u Mercatoru i Intersparu, koji imaju gotovo identičan broj glasova.

Konzum i Lidl su odmah nakon vodećeg dvojca, a sredinu drže Billa, Kaufland i Plodine. Zanimljivo je da je Getro u ligi s Dionom po broju glasova. Čini se da kupci nikako ne podnose trgovine koje izgledaju kao skladišne hale, u kojima se roba postavlja na police viličarima, te u kojima je roba vrlo često još uvijek zapakirana u paletama. Iz istog razloga je i Metro tako loše rangiran po ovom pitanju. Razlog da su KTC, Prehrana i Tommy loše rangirani vjerojatno leži u činjenici da su to ipak lokalni trgovački lanci čiji pozitivni glasovi jednostavno nisu mnogobrojni.

Na upit u kojem trgovačkom lancu je najljubaznije osoblje, kupci su najviše glasova poklonili Lidlu koji je ipak malo iskočio ispred ostalih supermarketa, čiji su glasovi poprilično izjednačeni. Jedino što malo iznenađuje je slabiji rezultat Kauflanda, stoji u rezultatima ankete.

Apsolutni pobjednik u kategoriji povrata neispravne robe je Lidl, a iza toga s nešto slabijim rezultatom je Kaufland. Ova dva njemačka trgovačka lanca očito imaju dugogodišnju praksu s takvim situacijama, te izgleda da najuspješnije provode moto da je kupac uvijek u pravu, što su glasači na ovoj anketi i potvrdili. Dosta izjednačeni broj glasova dobili su Billa, Konzum, Mercator, Interspar i Plodine. Ovdje čudi jako loš plasman Getroa, koji je lošije rangiran čak i od tri gore spomenuta lokalna trgovačka lanca.

Što se tiče pitanja najvećeg izbora / asortimana, glasovi su podijeljeni između Interspara i Kauflanda. Sredinu ljestvice drže Konzum, Plodine, Mercator i Billa. Malo je nevjerojatan razmjerno slab rezultat Mercatora, jer taj trgovački lanac doista ima poprilično veliki asortiman proizvoda, kažu sa portala. To što je iza Konzuma ili Plodina doista malo iznenađuje. Nizak broj glasova kod ostalih supermarketa je očito opravdan jer se doista i radi o manjim supermarketima, izuzev Metroa, koji ili nije dovoljno posjećen zbog zahtjeva za posjedovanjem Metro kartice, ili jednostavno ljudi nemaju naviku odlaziti tamo.

Što se stanja sa cijenama tiče, opet je najviše glasova otišlo Lidlu i Kauflandu. Billa, Konzum i Plodine su sredina ljestvice, dok su Getro, Mercator i Interspar, od velikih lanaca, najlošije rangirani. Kao i kod pitanja asortimana, jako nas je zanimalo koji trgovački lanac držite najsusretljivijim po pitanju različitih mogućnosti plaćanja. Od svih lanaca, Konzumu ste dali najveći broj svojih glasova. Slijede Interspar i Mercator, te Plodine i Billa. Lidl, Kaufland i Getro očito nisu supermarketi koji nude raznolike i fleksibilne načine plaćanja, pa su dobili najmanji broj vaših glasova. Čak je i Diona bolje rangirana od spomenuta tri supermarketa. Prehrana i Tommy očito su trgovački lanci izvan konkurencije u ovoj kategoriji.

Na kraju, zanimalo ih je koji trgovački lanac po ima najkvalitetniji popratni sadržaj, pri čemu se ponajprije mislilo na sadržaje za djecu, kafiće i kioske u sklopu samog objekta supermarketa. Prema broju glasova prednjači Konzum. Interspar je dobio nešto manje glasova, ali vrlo visoko kotira. Mercator je odmah nakon vodećeg dvojca, dok Plodine i Kaufland drže sredinu ljestvice. Ostali supermarketi dobili su puno manje vaših glasova samo iz razloga što se doista u tim supermarketima rijetko i nađu takvi sadržaji.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju