Ove su godine u konkurenciji za nagradu WOLDA - Worldwide Logo Design Award, prijavljeni projekti iz čak 30 zemalja svijeta, ali zlato je pripalo dvojcu iz zagrebačkog studija Rašić+Vrabec za logo 66. Pulskog filmskog festivala.
WOLDA nagrada se organizira još od 2006. godine, a svaki nagrađeni logotip morao je ispuniti slijedeće kriterije: mora biti originalan, jasan i besprijekorno dizajniran. Nagrade se dodjeljuju u šest kategorija: dizajn novog logotipa, redizajn logotipa, dizajn animiranog logotipa, zvučni znak, korporativni identitet te za dizajn logotipa ambalaže.
- Ponosni smo jer je ovaj logo jedan od najnagrađivanijih u povijesti Pulskog filmskog festivala i do sada je osvojio prestižne dizajnerske nagrade kao što su: Red Dot, Graphis i Zagreb Design Week - kazali su iz studiju Rašić+Vrabec .
Pulski filmski festival je najstariji filmski festival u Hrvatskoj i jedan od najstarijih kontinuiranih filmskih festivala u Europi i svijetu. Naglašavanjem brojke 66 u logotipu, koja je već sama po sebi moćna i simbolična, istaknuta je tradicija i dugovječnost festivala. Jednostavno geometrijsko rješenje dozvoljava brojne upotrebe i asocijacije: oči koje promatraju promatrača, naočale, filmska rola, smajlić, emotikon, tlocrt arene, otvori kroz koje se viri, navodnici, interpunkcijski znakovi itd. Od samog početka logo se pokazao kao inspirativan i primjenjiv, a reakcije publike su izvrsne.