Svijet
StoryEditor

Budweiser je ponosno uskočio u NFT vlak te nije jedino veliko ime koje je to učinilo prošli tjedan

30. Kolovoz 2021.
Budweiser pivo

Pivski div u utorak je promijenio svoj Twitter profil u ručno nacrtanu pivsku raketu koju je kupio za 8 ethera (oko 26 000 dolara), a registrirao je i naziv ethereum domene, beer.eth, za 30 ethera (gotovo 100 000 dolara). NFT je dizajnirao umjetnik Tom Sachs u sklopu NFT serije Rocket Factory.

Budweiser je najnovije ime u posljednjih nekoliko dana koje signalizira usvajanje NFT-ova, jedinstvenih tokena temeljenih na blockchainu koji mogu predstavljati sve vrste fizičkih ili digitalnih medija, uključujući umjetnička djela, video isječke ili glazbu. 

U ponedjeljak je platni div Visa dospio na naslovnice nakon što je platio 165.000 dolara za CryptoPunk, jedan u nizu od 10.000 pikseliziranih avatara iz 2017. godine. CryptoPunks se sada prodaje za milijune dolara na dnevnoj bazi, a Visa je jasno dala do znanja da svoj CryptoPunk smatra umjetnošću.

- U posljednjih 60 godina Visa je izgradila zbirku povijesnih trgovinskih artefakata - od ranih papirnatih kreditnih kartica do zip-zap stroja. Danas, kada ulazimo u novu eru NFT-trgovine, Visa pozdravlja CryptoPunk #7610 u našu kolekciju - tweetala je Visa.

Prošli petak Arizona Iced Tea objavila je da je kupila Bored Ape NFT iz popularne serije Bored Ape Yacht Club. Marka pića planira koristiti svog majmuna u svojim marketinškim materijalima. No međutim, Yuga Labs, tvorac zbirke, kasnije su izjavili da je Arizona Iced Tea koristila svoj logotip marke na "neprimjeren" način u svom tweetu, što je znak da će se zanimljivi sporovi oko autorskih prava vjerojatno uskoro pojaviti u NFT svijetu.

Sve se svodi na jasan znak da se ovaj drugi val NFT booma razlikuje od ožujka i travnja, kada su brandovi poput Charmina, TacoBella i Pizza Huta žurili objaviti NFT-ove koji prikazuju vlastite proizvode. Visina NFT kupnja iz postojeće popularne kolekcije pokazuje da velika tvrtka za kreditne kartice, ona koja je izuzetno oprezna u usklađivanju svog brenda s bilo kojim partnerom, vidi umjetničku vrijednost, financijsku dobit i pozitivnu reputaciju od prihvaćanja CryptoPunksa.

Visa želi pristupiti NFT zajednici, što bi se moglo shvatiti kao pozitivan znak za buduće prihvaćanje kriptovaluta općenito. Isto vrijedi i za Budweiserovu registraciju .eth domene.

Iako bi cijene NFT-eva zasigurno mogle ponovno pasti, ono što brendovi dubokog džepa rade u NFT prostoru moglo bi imati trajniji utjecaj.

28. travanj 2024 08:29