Danas oglašivači stalno moraju prilagođavati svoje medijske strategije jer se promjene u medijskom okruženju i ponašanju potrošača stalno mjenjaju. U današnjoj Raconteurovoj infografici možemo pobliže vidjeti kako se globlana oglašivačka potrošnja razvijala tijekom posljednjih trideset godina.
Danas su sve oglašivačke oči uprte u digitalno carstvo. To je trend koji se poklopio s katastrofalnim padom tiskane industrije. Kako su se ljudi masovno selili na digitalne platforme 2010. godine, oglašivači su polako počeli zanemarivati one tiskane.
U 2014. godini potrošnja TV oglasa doživjela je sličnu sudbinu, dosegavši gotovo 250 milijardi dolara. Međutim, unatoč prilično naglom padu, TV je i dalje najveći u smislu globalne potrošnje na oglašavanje.
Propast novina dramatično je prikazana na gornjoj grafici, počevši od 2007., prije financijske krize, i korelirajući s porastom troškova oglašavanja na tražilicama. Od 125 milijardi dolara u oglasima prije procvata društvenih mreža, novinsko oglašavanje se nikada nije oporavilo.
U manje od pet godina potrošnja internetskih oglasa gotovo se udvostručila: u globalno internetsko oglašavanje u 2019. potrošeno je 299 milijardi dolara u odnosu na 156 milijardi dolara u 2015. godini.
Gledajući infografiku, jasno je da su se proračuni promijenili, a digitalni kanali sada čine više od polovice ukupne potrošnje na oglašavanje.
Oglašivači nisu jedini koji novac troše na mreži. Očekuje se da će i potrošači kao rezultat pandemije iduće godine potrošiti putem mreže više od 183 milijarde dolara.
Kao rezultat pandemije, predviđa se da bi ove godine globalna potrošnja za oglašavanje mogla pasti za 8,1 posto. Međutim, očekuje se da će 53 posto ukupne globalne potrošnje za oglase ići putem interneta.