Svijet
StoryEditor

Infografika: Globalni prihod od igraćih konzola doseći će 60 milijardi u sljedeće dvije godine

11. Studeni 2020.

S više od 2,7 milijardi igrača širom svijeta u 2020. godini, industrija videoigara prolazi kroz renesansu. Milijarde dolara slijevaju se u džepove proizvođača igara s više tržišta, uključujući tržište mobilnih igara, igara za računala i konzole.

Upravo za igrače koji preferiraju konzole dolazi najbolje vrijeme jer stižu nove generacije najpopularnijih konzola.  Xbox Series X i Sony PlayStation 5 već se nalaze u rukama sretnika, dok ostali smrtnici čekaju 10., odnosno 12. studeni 2020. godine kada ove dvije konzole službeno kreću u prodaju.

Xbox i Nintendo vodili su respektabilnu borbu, ali povijest prodaje igraćih konzola upućuje na produženu eru dominacije PlayStationa. U stvari, PlayStation se prilično udobno smjestio na vrh pobjedničkog postolja, a samo PS2 bilježi veću prodaju od Xbox 360 i Xbox One zajedno.

image
foto Visualcapitalist

Vremenom je Sony samo povećao jaz između sebe i konkurencije. Raspon jedinične prodaje između PS3 i Xbox 360 završio je s 1,6 milijuna više prodanih konzola u korist Sonyja. U sljedećem proizvodnom ciklusu Sony je postigao samo daljnju dominaciju, s razlikom između prodaje PS4 i Xbox One, koja sada iznosi 63,7 milijuna jedinica.

Gledajući unaprijed, procjene prodaje jedinice za PS5 kreću se od 120-170 milijuna, a nova konzola bi trebala, u skladu s prošlim trendovima ponovno nadmašiti Xbox.

Prihodi od igara prošli su netaknuti  unatoč pandemiji i povlačenju gospodarske aktivnosti , a taj bi trend mogao samo rasti ako se situacija s pandemijom produži.

Na godišnjoj razini, globalni prihod od konzola za videoigre trebao bi doseći 51 milijardu dolara u 2020. i doseći 60 milijardi u sljedeće dvije godine.

Konzole su se pretvorile u mnogo više od pukog igranja. One su postale centralizirano središte za zabavu jer polovica svih igrača koristi svoje konzole za ne-igračke aktivnosti.

image
foto Visualcapitalist

Sljedeći značajniji oblik transformacije je identitet samog igrača. Klasični prikaz tinejdžera koji se nakon škole u podrumu svojih roditelja  visi na igricama se potpuno rasplinuo. Pored starijih muških korisnika, sada se značajna pojava pojavljuju i ženski igrači. U SAD-u žene premašuju muškarce i u dobnoj skupini od 36 do 50 godina i od 51 do 65 godina.

image
foto Visualcapitalist

Nadalje, dobna demografija pokazuje veću uporabu među muškarcima u dobnoj skupini od 36 do 50 godina u odnosu na skupinu od 10 do 20 godina.

24. travanj 2024 15:42