Iako državni poticaji mogu ponekad smanjiti ukupni trošak, električna vozila mnogo su skuplja od benzinaca i dizelaša, barem onda kad se u obzir uzme udarac na vaš proračun, a ne na okoliš.
A to su samo početni troškovi.
Dodatni troškovi koji s godinama dolaze s popravcima električnih automobila nisu za podcijeniti.
Studija osiguravajućeg društva Allianz pokazala je da električni automobili u prosjeku imaju veće troškove popravka od onih opremljenih motorima s unutarnjim izgaranjem.
Iako električni automobili u prosjeku ne zadobiju u nesrećama veća oštećenja od automobila s benzinskim ili dizelskim motorima, popravci su ipak uobičajeno skuplji, otkrilo je osiguravajuće društvo.
Prosječni izdaci šteta za potpuno kasko osiguranje veći su za 10 posto za električne automobile, a čak 50 posto veći za plug-in hibride, prema Allianzu.
Nakon sudara, troškovi popravka električnih automobila u prosjeku su skuplji 30 posto.
Osobe zadužene za istraživanje nesreća i pitanja sigurnosti u Allianzovu Centru za tehnologiju za potrebe svoje studije analizirali su podatke o štetama od 2018. do 2020. godine.
Važno pitanje za vatrogasce, policiju i pomagače u slučaju nesreća jest jesu li električni automobili opasniji od vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem.
Prema procjeni Allianza i Njemačkog udruženja automobilske industrije (VDA), rizik od požara električnih automobila nije veći od automobila opremljenima motorima s unutarnjim izgaranjem - međutim, prema VDA -u, za gašenje požara na električnim vozilima potrebno je više vremena i više sredstava za gašenje.