Prihod američke tvrtke za vidokonferencijske usluge Zoom premašio je u drugom kvartalu milijardu dolara, ali bi njegov rast trebao usporiti u predstojećim mjesecima paralelno slabljenju pandemijske potražnje. Zoomov prihod uvećan je u razdoblju od travnja do lipnja 54 posto, na 1,02 milijarde dolara. Time je kompanija prvi puta otkada je osnovana prekoračila u toj stavci granicu od milijardu dolara, navodi se u priopćenju objavljenom u ponedjeljak.
Neto dobit uvećana je 71 posto, na 316,9 milijuna dolara. U trećem tromjesečju Zoom očekuje prihod u rasponu od 1,015 do 1,02 milijarde dolara, što bi predstavljalo povećanje od 'samo' 31,2 posto, slabije nego u prethodnom tromjesečju ali i u prošloj godini. Kompanija je u 2020. nizala tromjesečja s višestrukim povećanjem prihoda budući da su se zbog pandemijskih ograničenja udomaćili u kućanstvima širom svijeta, omogućujući djeci praćenje nastave na daljinu, a odraslima rad od kuće.
- Očekivali smo (usporavanje) do kraja godine, a ono je nastupilo nešto malo ranije no što smo očekivali - rekla je glavna financijska direktorica Zooma Kelly Steckelberg.
Zoom se ove godine suočio s pritiskom jer su se škole zahvaljujući cijepljenju počele otvarati i sve više radnika vraćati u urede. Nastojanja Zooma da osigura veće narudžbe korporativnih klijenata ograničila je i konkurencija, poput Ciscovog Webexa i Microsoftovog Teamsa. U Zoomu tako očekuju pad prihoda od korisnika među malim i srednjim poduzećima, koja većinom plaćaju račune svakog mjeseca.
Kompanija je nedavno najavila kupnju proizvođača softvera za pozivne centre Five9 za 14,7 milijardi dolara i Kitesa, tvrtke za softverske usluge simultanog prijevoda.