Tehnopolis
StoryEditor

Apple Watch je luksuzni predmet i zato će se prodavati

11. Rujan 2014.
Piše:
lider.media

Gadget koji košta 349 dolara i ne može funkcionirati bez gadgeta koji košta 649 dolara.

Izgleda dobro. Dolazi u brojnim varijacijama, uključujući verziju napravljenu od 18-karatnog zlata. To je novi Appleov pametni sat – Apple Watch. Zvuči više kao luksuzni modni dodatak, nego nešto što će vam olakšati život.

Najprije, tu je cijena. 349 dolara odnosi se na osnovni model. Ako poželite kožni remen ili neku drugu varijantu, cijena će rasti. Teško da će zlatna verzija koštati ispod tisuću dolara. Ne bismo vjerojatno bili iznenađeni niti da košta pet tisuća dolara. Ilustracije radi, pametni satovi koje su proizveli Samsung, LG i Motorola ne koštaju više od 250 dolara.

Zatim, tu su funkcionalnosti. Apple još nije dovršio Apple Watch pa raspolažemo ograničenim informacijama o kapacitetima uređaja. Ono što je predstavljeno 9. rujna zapravo govori u prilog činjenici da je Appleov pametni sat mini verzija iPhonea – mape, chatovi, notifikacije Facebooka i drugih aplikacija  i slično. Jedina iznimka je fitness platforma koja prati otkucaje srca, broj napravljenih koraka itd. Jednom kada se započnu izrađivati aplikacije za Apple Watch, postat će znatno zanimljiviji.

Činjenici da se Aplle Watch na tržištu želi pozicionirati kao luksuzni predmet, govori u prilog i činjenica da su na predstavljanju bili brojni celebrityji. Pametni satovi su bili izloženi kao umjetnički predmeti, a ljudi su ih razgledavali u kontroliranim redovima.

Najuspješniji način tjeranja ljudi da polude za nekim predmetom jest ‘omotati‘ ga autom visoke mode i ekskluzivnosti.

Apple Watch vjerojatno neće doživjeti uspjeh koji je doživio iPhone, kao što se to nije dogodilo ni s iPadom. iPhone je jednostavno nevjerojatan hit, na čijoj slavi Apple gradi uspjeh i prodaju drugih proizvoda.

27. travanj 2024 18:42