Facebook se povezao s devet medijskih izdavača kako bi zajedno pokrenuli ‘instant članke‘.
Naime, ta opcija medijima omogućava izravno objavljivanje članaka u mobilni News Feed. Članci će se tako objavljivati deset puta brže. Trenutno je medijskim člancima potrebno oko 8 sekundi da se učitaju, što je najsporiji sadržaj na toj društvenoj mreži. ‘Instant članci‘ će podrazumijevati i mogućnosti poput zumiranja fotografija, karata, automatskog pokretanja videa i slično.
Novi Facebookovi medijski partneri su York Times, BuzzFeed, National Geographic, NBC, The Atlantic, The Guardian, BBC News, Spiegel i Bild. Oni će imati mogućnost odlučivanja o tome hoće li sami prodavati oglase, odnosno ugraditi ih u članke i zadržati prihod, ili će prodaju oglasa prepustiti Facebooku. Također, medijske kuće će moći samostalno pratiti podatke o čitanosti i druge informacije kroz comScore i druge analitičke alate.
Informacije o pregovorima su se pojavile krajem ožujka, a prvi put se o ideji počelo raspravljati u listopadu prošle godine. Tada se špekuliralo kako to neće biti isplativo za velike medije, već samo za lokalne ili manje medije. To se, očito, pokazalo pogrešnom pretpostavkom.