Tehnopolis
StoryEditor

Digitalni alati prodaje tvrtkama donose dobre rezultate ali ih treba redovito testirati

03. Lipanj 2016.
Piše:
lider.media

Drugi dan konferencije OMGcommerce bio je rezerviran za poslovne edukacije pa su tako stručnjaci u prostoru HUB 385 govorili o unaprjeđenjima web shopova i trendovima u ecommerceu, sigurnosti ecommerce platformi, digitalnom marketingu, prodaji i turizmu.

Kako najveći hrvatski koncern razvija internetsku trgovinu, doznali smo od Ivana Kovačevića, direktora digitalnog marketinga u Agrokoru. Ovaj je koncern relativno nedavno predstavio dva velika ecommerce projekta - Konzum Klik i Abrakadabra, koja će se u narednim mjesecima proširiti i izvan Hrvatske. No, Agrokor se ecommerceom bavi već dugo godina, a ovi su projekti samo korak dalje te predstavljaju dugoročno ulaganje. Kada je riječ o razlikama u tržištima regije, u kojima je Agrokor prisutan i online i offline, Ivan je rekao: “Svako tržište ima svoju specifičnost kojoj se prilagođavamo na mikrorazini, ali 99% stvari pokušavamo imati iste na razini grupe.”

OMGcommerce ugostio je i Christiana Clitu, regionalnog web menadžera u tvrtki IKEA, koji je u panel raspravi otkrio kako se ova švedska kompanija priprema za proširenja na nova tržišta, ali i predstavio novootvoreni IKEA webshop koji je u Hrvatskoj aktualan tek dva tjedna. Vodeći se iskustvima iz regije, online prodaja ima važan udio u cjelokupnom procesu prodaje, pri čemu sama tvrtka izuzetno njeguje sve digitalne kanale, ulažući značajna sredstva u prototipiranje i testiranje novih digitalnih alata - jer ni veliki ne znaju kako će izgledati budućnost.

Čuli smo i nekoliko studija slučaja o tome kako uz digitalnu promociju doći do dobrih rezultata, pa je tako Ivan Brozović iz tvrtke Degordian govorio o tome kako je kamp Šimuni postigao bolje prodajne rezultate uz online platformu. Loreta Bačić, Mate Pece i Vedran Božićev iz tima #BIRAJZADAR, objasnili su kako je Zadar postao top destinacija, a Marina Krizman iz agencije Envy je na primjeru hotela Lone i festivala Ultra Europe objasnila kako od sadržaja na internetu doći do prodaje.

Ivan Mišković iz Webteha i Marko Jetrec is ECS-a pojasnili su sigurnosne izazove s kojima se susreću suvremeni web trgovci te naglasili važnost PCI DSS-a, globalnog standarda kojim se regulira kartična sigurnost s ciljem zaštite potrošača i njihovih podataka, trgovaca i njihovog ugleda, vlasništva banaka i kartičnih kuća te podizanja razine povjerenja u online kupovinu.

Od ostalih stručnih predavanja, Vanja Bunjevac iz Inchooa dao je mnoštvo korisnih savjeta za sve web shopove, dok je Dino Balen iz iste tvrtke govorio o dizajniranju web shopa za sve veličine ekrana, od desktopa preko tableta do mobilnih uređaja. Zorin Radovančević iz tvrtke Escape približio je web trgovcima tajne analitike, a Marko Štefanek iz Mediatoolkita objasnio je kako pravovremenom informacijom povećati učinkovitost webshopa. Ivan Brezak Brkan iz Netokracije govorio je o sadržajnom marketingu za internetske trgovine, a Iva Soldo iz Bamboo Laba objasnila je kako brendirati internetsko poslovanje za mlade kupce putem Snapchata.

Kako kvalitetno ispričati priču o svom turističkom proizvodu otkrio je Goran Rihelj s portala hrturizam.hr. Udruga eCommerce Hrvatska predstavila je web servis svoje udruge, gdje će internetski trgovci, a i svi drugi partneri, moći pronaći mnoštvo korisnih resursa za poboljšanje poslovanja, a Hrvatski autoklub predstavio je nadogradnju svojih mobilnih aplikacija.

U petak posjetitelje očekuje Ecommerce Executive Forum, ‘produženi’ sastanak o tome kako zaista promijeniti ekonomiju novog doba. Sastanak je ograničen na 40 probranih lidera digitalne ekonomije i trgovine u Hrvatskoj i regiji. Suorganizatori konferencije OMGcommerce su ove godine Grad Zagreb, Zagrebački velesajam i Neuralab, koji je osigurao i prijenos uživo. Sponzori konferencije su MasterCard, Inchoo, SAP, Ingemark, GS1, Eurosender i Webteh.

18. travanj 2024 10:56