Tehnopolis
StoryEditor

Googleov ‘buy button‘ prijeti Amazonu

31. Svibanj 2015.
Piše:
lider.media

Google je povukao novi potez u pokušaju da se istakne na području e-trgovine. Naime, u rezultatima pretrage prikazivat će se ‘buy‘ gumb koji bi korisnicima trebao olakšati kupovinu proizvoda preko interneta.

Nakon što su stvoreni uvjeti, odnosno nakon što je Google izmijenio algoritam pretrage na način da se prioritet među rezultatima daje onim stranicama koje su ‘mobile-friendly‘, ovo je bio logičan korak. Googleov poslovni direktor, Omid Kordestani, je na Code konferenciji u Kaliforniji objasnio kako je namjera kompanije poticanje kupovine preko interneta. Kupovanje preko mobilnih uređaja dosad je bilo komplicirano zbog činjenice da stranice nerijetko nisu prilagođene zaslonu mobitela.

Giganti e-trgovine, Amazon i eBay, zasigurno nisu zadovoljni ovakvim razvojem situacije. Googleov potez učinit će kupovanje preko mobilnih uređaja ugodnim iskustvom. Također, situacija bi mogla ponukati dodatno zakupljivanje prostora na Googleu od strane oglašivača, pogotovo stoga što neće morati plaćati dodatne naknade kao na Amazonu i eBayu.

Pitanje koje se nameće je sljedeće: Što će Google učiniti s golemom količinom korisničkih podataka?

16. travanj 2024 03:53