
Microsoft kupio tvrtku koja je stvorila Minecraft za 2,5 milijardi dolara

Microsoft ima jedan problem – nije 'kul'. Microsoftovi proizvodi nisu elegantni ili inspirirajući.
Jedan od načina popravljanja takve situacije jest kupovanje 'djelića budućnosti' kada se za to ukaže prilika. Microsoft je potencijalno učinio baš to – potrošio je čak 2,5 milijardi dolara na kupnju Mojanga, švedske kompanije koja je kreirala igru Minecraft. Na taj si je način kompanija osigurala vlasništvo nad jednom od najpopularnijih igara ikada, uz 300 milijuna dolara prihoda godišnje i 50 novih zaposlenika.
Većina igrača provela je sate i sate igrajući Minecraft i razmišljajući o toj igri. Minecraft je više opsesija i svemir za sebe, nego igra.
Igra počinje tako što igračima budu dostupni blokovi za gradnju, nalik Lego kockama, s kojima mogu izgraditi osnovne stvari, poput kuće. U kratkom vremenu igrači počnu graditi farme, pećnice, električne automobile, zgrade, gradove i potpuno nove svjetove.
Minecraft se od Lega razlikuje po tome što su ograničenja mašte minimalna – nije ograničena nikakvim fizičkim zakonima. Igrači mogu pozvati prijatelje da preko interneta posjete njihove svjetove, a mogu i zajedno mijenjati stvari i družiti se.
Minecraft je istinski fenomen i, baš kao Lego, ima potencijal da traje. Igra za Microsoft predstavlja šansu da postanu dijelom nečega što je 'kul' i šansu da se približe novim kategorijama korisnika, pa i mlađim uzrastima.
No sama činjenica da posjeduju igru ne rješava problem, iako pruža priliku za njegovo uspješno rješavanje. Microsoft treba nešto zbog čega će im ljudi pružiti drugu priliku. Smartphonei, online usluge i Surface uređaji imaju potencijala, ali jedini način da ljudi prihvate njihove proizvode jest da Microsoft poradi na ponovnom predstavljanju svoje vizije kao tvrtke budućnosti.
Hoće li im ova kupovina u tome pomoći, tek treba vidjeti.