Tehnopolis
StoryEditor

Mobilno bankarstvo RBA na dlanu za Windows Phone 8

24. Srpanj 2014.

Raiffeisenbank Austria d.d. (RBA) razvila je punu funkcionalnost mobilnoga bankarstva za Windows Phone 8 mobilne uređaje putem aplikacije RBA na dlanu.

Praktične i korisne funkcionalnosti mBankinga uključuju uvid u stanje računa, depozita i kredita te kreditnih kartica, pregled i zadavanje kunskih platnih naloga, FotoNalog, pregled prometa po računima i kreditnim karticama s detaljima pojedine transakcije, kupoprodaju deviza, oročavanje sredstava te slanje i primanje autoriziranih poruka. Pri zadavanju kunskih platnih naloga nudi se i mogućnost korištenja predložaka iz iDIREKT internetskoga bankarstva, što ubrzava i pojednostavljuje postupak. RBA na dlanu, otprije poznata kao integrirano rješenje, osim mBankinga nudi i funkcionalnost mTokena (autentifikacijskog uređaja za prijavu na ostale DIREKT servise) te popis poslovnica i bankomata s prikazom najbližih lokacija putem interaktivne karte, a također i brzo biranje RBA INFO telefona.

 "Raiffeisen banka prepoznala je potrebe korisnika Windows platforme za mobilnim bankarstvom. Ubrzanomu razvoju aplikacije RBA na dlanu pridonijela je suradnja s Microsoftom Hrvatska, koji nam je pružio stručnu podršku. Ovim proširenjem ponude, uz ranije podržane Apple iOS i Google Android, RBA je zaokružila ponudu za tri najvažnije mobilne platforme", izjavio je Michael Müller, predsjednik Uprave RBA.

 „Veliko mi je zadovoljstvo čestitati Raiffeisen banci što je prepoznala vrijednost Microsoftove mobilne platforme te odlučila korisnicima Windows Phone 8 pametnih telefona omogućiti sigurno i brzo internetsko bankarstvo. Ova suradnja dodatno pokazuje da je Windows mobilna platforma odlično prihvaćena i da se mreža naših partnera širi, a krajnji korisnici dobivaju kvalitetnu uslugu koja je jednostavna, brza i sigurna“, rekao je Ivan Vidaković, direktor Microsofta Hrvatska.

 Usluga RBA na dlanu od samoga je početka kreirana s posebnom pažnjom prema sigurnosti pa se cijela komunikacija odvija putem posebnoga zaštićenog kanala. Podaci vezani uz račune i PIN ne čuvaju se u mobilnomu telefonu čime se izbjegava njihova zloupotreba. Pored toga, nakon višekratnog uzastopnog unosa pogrešnoga PIN-a onemogućava se pristup aplikaciji.

18. svibanj 2024 07:03