Promjene u poslovnom svijetu danas se događaju brže nego ikad prije. Tako je za investitore postalo izuzetno važno kako znati prepoznati sljedeću veliku stvar. Ukoliko stanete samo na minutu i prestanite pratiti trendove već ste ispali iz utrke
Zato je za 2015.godinu tim biznis analitičara na čelu s Michael Thompsonom upozorio na nove inovacija i poslovne trendove koje bi mogle donijeti velike promjene, svaki u svome sektoru.
1.Financijski sektor: online bankarstvo
Način na koji plaćamo račune i surađujemo s bankama uskoro bi mogao izgledati puno drugačije danas. Appleov digitalni novčanik razlog je tome. Ako ova tvrtka bude uspješna kao i do sada, revolucija u bankarskom sektoru mogla bi se dogoditi već sljedeće godine .
2.Tehnološki sektor: ručni satovi
Nakon pametnih telefona na red dolaze i pametni satovi. Spravice koje smo do sada jedino viđali na inspektoru Gadgetu, uskoro će postati najnormalnija stvar. Satovi će sadržati brojne aplikacije, među kojima će biti telefon, GPS, Internet.... Apple će i ovdje biti predvodnik. Samsung sa svojim Gear S pametnim satovima ,koje je izbacio ovu jesen, pratit će ga u stopu.
3.Digitalizacija medija i uslužnih djelatnosti
Velike televizijske kompanije poput Hbo-a, Cbs-a i Espn-a već rade na tome da se sadržaji njihovog programa u velikoj mjeri nađu na internetu, te tako budu dostupni preko tableta , laptopova, pametnih telefona…No, ne razmišljaju tako samo mediji. Restorani i prodavači automobila također će velik dio svoje trgovine uskoro obavljati isključivo online.
4. Demografija
Baby boomeri polako stare, a generacije X i Y oduvijek puno pažnje pridodaju svome zdravlju i prehrani. Proizvođači lijekova, zdrave hrane, dodataka prehrani, opreme za wellness i fitness centre tako postaju sve bitniji.
Thompson i njegovi analitičari navode i neke trendove i inovacije koje se ponajviše tiču Sjedinjenih Američkih Država, te koje neće imati globalni odjek kao ove četiri o kojima smo pisali.
Ova saznanja svakako bi trebala pomoći poduzetnicima u sljedećoj godini, no valja znati kako ključ uspjeha nije samo znati koji su trendovi trenutno in , već i znati prepoznati pobjednike i gubitnike unutar njega.