Čini se kako neuspjeh Fire Phonea nije omeo Amazonove hardverske ambicije.
Kompanija je jučer predstavila Amazon Echo – bežični dvosmjerni bluetooth zvučnik, odnosno novi pametni uređaj za kuću. Uređaj prima glasovne naredbe, internet upite, pušta glazbu i, naravno, sprema proizvode u Amazon online šoping kolica. Uređaj se aktivira tako da kažete njegovo ime – Alexa.
Amazon razvija Echo već četiri godine. Kako bi u tome uspio, kupio je nekoliko kompanija – Evi, Ivona i Yap.
Kao i kod svih Amazonovih uređaja, cilj je pojednostaviti proces kupnje. Još jedan od Amazonovih gadgeta, Dash, omogućava korisnicima da skeniraju bar kod ili izdaju glasovnu naredbu kako bi se određeni proizvodi našli na šoping listi.
Amazon je zasad oprezan. Echo košta 199 dolara, ali korisnici se moraju prijaviti ako ga žele, a kompanija će, barem za sad, selektivno slati proizvod. Amazon najprije mora utvrditi da Echo djelotvorno ispunjava sve glasovne naredbe i upite.
Analitičar Michael Pachter tvrdi da ne vidi zašto bi korisnici željeli posjedovati Amazon Echo. - To je samo dvosmjerni zvučnik. Zašto ne postoji aplikacija koja radi istu stvar bez da moramo trošiti novac na hardver? – pita se on.
Neki, kao što je analitičar James McQuivey, tvrde da je Amazon ipak na dobrom tragu:- Većina kompanija, kao što su Google i Apple, žele u vaše domove dovesti senzore. Google se, zahvaljujući akvizicijama tvrtki Nest i Dropcam, bavi pametnim termostatima i kamerama. Apple je predstavio HomeKit. Amazon je, međutim, prvi u domove korisnika odlučio postaviti uređaj koji odgovara na naredbe i upite. Rizik za Amazon predstavlja činjenica da je prvi na ovom području, međutim, ne postoji uspjeh bez rizika, a Amazonov limitirano pristup proizvodu umanjuje taj rizik. -
Pogledajte video u kojem su opisane sve mogućnosti Amazonovog novog pametnog uređaja: