
Red Bull prvi na Facebookovoj ljestvici

Nakon skoka Felixa Baumgartnera s ruba svemira, u Red Bullu mogu zadovoljno trljati ruke. Ne samo da je Felix sletio živ i zdrav, nego je osvojio i na stotine milijune dolara vrijednog oglasnog prostora.
Dok se analitičari natječu o tome kolika je točno nesumnjiva isplativost ovog marketinškog poteza koja se mjeri u stotinama milijuna dolara osvojenog medijskog prostora (Red bull još nije službeno objavio rezultate), Facebook je izišao s konkretnim podatkom. Naime, Red Bull je zasjeo na prvo mjesto po Facebook aktivnostima u kategoriji tvrtki u prehrambenoj industriji.
Red Bull Facebook stranica je imala 845,427 dodatnih aktivnosti ovaj tjedan, što je najveći tjedni rast. Slijede je Lindt Chocolate koji su imali promociju u kojoj su dijelili besplatne torbe, a što je rezultiralo s preko 60 posto manje aktivnosti i ljudi koji su se uključili i 'govorili' o tome.
Najpopularniji postovi su imali više od pola milijuna 'lajkova', gotovo 70 tisuća podijela, odnosno 'sheranja', te preko 15 tisuća komentara.
Prvih pet brend stranica na Facebooku prošlog tjedna globalno u kategoriji prehrambenih proizvoda su:
1. Red Bull
2. Lindt Chocolate USA
3. Coca-Cola
4. Burger King
5. Monster Energy