Tehnopolis
StoryEditor

Sadržaj medija će se objavljivati izravno na Facebooku?

25. Ožujak 2015.
Piše:
lider.media

Facebook je u pregovorima s nekolicinom medijskih kompanija kao što su The New York Times, BuzzFeed i The National Geographic.

Naime, plan je objavljivati medijski sadržaj izravno na platformi. Na taj način bi se sadržaj brže prikazivao, pogotovo na mobilnim uređajima, jer se tako gubi onaj korak u kojem se korisnicima željeni linkovi otvaraju u browserima.

Informacije o tom novom Facebookovom planu su oskudne, ali je jasna korist medijskih kompanija od takvog načina prezentiranja sadržaja. Naime, Facebook broji 1,4 milijarde aktivnih korisnika, koji su već navikli tu društvenu mrežu posjećivati nekoliko puta dnevno.

Naravno, ima i nedostataka. Objavljivanje sadržaja direktno na Facebook podrazumijeva i manju kontrolu medija nad sadržajem. Također, to znači da će se prihodi od oglašavanja, kao i podaci o korisnicima, morati dijeliti s Facebookom.

Kada se u listopadu po prvi put počelo raspravljati o ovoj ideji, Chris Duncan iz News UK-a je izjavio kako je to možda dobra opcija za manje ili regionalne medije, ali za veće medije ne bi bilo isplativo.

Međutim, čini se kako se situacija od listopada promijenila. Will Hayward, nekadašnji zamjenik direktora BuzzFeeda je na Twitteru objasnio zašto je to zapravo dobra ideja:

- Promet na stranici The New York Timesa se u posljednje dvije godine prepolovio. Ljudi jednostavno više ne posjećuju web stranice kao prije. Riječ je ‘napad je najbolja obrana‘ pristupu. -

19. travanj 2024 12:13