Tehnopolis
StoryEditor

Zanimljivi načini na koje Airbnb uči o svojim korisnicima

13. Veljača 2015.
Piše:
lider.media

Airbnb je star svega sedam godina, ali je trenutno jedna od najbrže rastućih kompanija.

Više od 25 milijuna ljudi u više od 190 zemalja koristi usluge te kompanije, što je dovelo do toga da vrijednost Airbnba iznosi 13 milijardi dolara. Jedan od najvećih razloga za takav uspjeh jest činjenica da kompanija sakuplja i analizira goleme količine podataka svojih korisnika kako bi bolje oblikovala preporuke i spajala ljude.

Airbnbov Mark Curtis je u srijedu predstavio nekoliko načina na koji kompanija analizira podatke. Ovo su neki od najzanimljivijih:

A/B testiranje

To je klasična metoda testiranja kojoj je cilj optimalno spariti pojedine proizvode i tržišta. Korisnici su izloženi različitim algoritmima ili algoritmima preporuka, a njihovo se ponašanje onda analizira kroz sustav ocjena koje sami korisnici ostavljaju kao feeedback.

Obrada korištenog jezika

Curtis objašnjava kako priroda Airbnba podrazumijeva da se interakcija domaćina i gosta događa u stvarnosti, zbog čega gosti pribjegavaju uljepšavanju ocjena. Drugim riječima, komentari i ocjene su pozitivnije zbog tog faktora. Airbnb stoga koristi tehnologiju obrade prirodnog jezika, kojoj je cilj izvlačiti daljnja značenja iz napisanog.

Analiza fotografija

Na Airbnbu gosti uglavnom donose odluke na temelju fotografija ponuđenog smještaja. Stoga je tvrtka provela niz analiza kojima je cilj utvrditi kakve fotografije najbolje prolaze i što je to što ih čini poželjnima.

26. travanj 2024 17:40