Reagirajući na specifične zahtjeve HoReCa tržišta, Agrolaguna je ušla u proizvodnju nove linije vina isključivo za prodaju u hotelima, restoranima i kafićima pod novim brendom Adriana. Radi se o tri vina (rose, bijelo i crno) koja će se od ovog ljeta naći u ponudi ugostiteljskih objekata duž cijele obale. Nakon što su nova vina predstavljena ugostiteljima uz obalu, ona su danas predstavljena i novinarima u Zagrebu.
Glavni razlog uslijed kojeg je donesena odluka novoj liniji vina bilo je to što su gosti i ugostitelji znali ‘poprijeko‘ gledati kada bi se neko od vina Laguna, koja se služe u restoranima po odgovarajuće visokim cijenama, pojavilo u maloprodaji po vrlo niskoj akcijskoj cijeni. Da bi ubuduće izbjegli takve situacije, u Agrolaguni su se odlučili razviti novu liniju i novi brend samo za ugostitelje. Vina Adriana neće biti u maloporodaji, a početna cijena za kupce u HoReCa kanalu za svako od tri vina bit će 39,50 kuna (plus PDV), s tim da će se odobravati rabati na količine, najviše do pet kuna po boci. U Agrolaguni preporučuju ugostiteljima da ta vina na stol dođu po cijeni od cca 120,00 kuna, a također ugostiteljima preporučuju da ih, na zahtjev gosta, toče i prodaju na čaše.
Adriana su lagana ljetna vina koja se dobro slažu s laganijom hranom i sirevima. Adriana white je stoposto istarska malvazija, Adriana rose je dobivena od više različitih sorti dok je Adriana red kupaža cabernet sauvignona i merlota.