Svaki poklon je pravi ako je od srca, složit ćete se. No, ako je još k tomu poseban i jedinstven niste samo dali dar, već i dio sebe. Upravo ovom mišlju vodi se i Kata Barišić, vlasnica PokloniMe.hr, prvog hrvatskog webshopa iskustvenih i personaliziranih poklona za svaku prigodu, dob, spol i budžet. Kata Barišić je poduzetnica kojoj su zadovoljstvo korisnika i osmijeh na licima uistinu na prvome mjestu, a PokloniMe priča prije pet godina je krenula ‘Zlatnom nagradom za doprinos i i inovaciju u web poslovanju‘, koju su dobili već nakon dva tjedna poslovanja.
- To nam je bilo ohrabrenje i potvrda da smo na dobrom putu. Vidjeli smo da na tržištu postoji potreba, detaljno anketirali i analizirali želje kupaca, istražili svjetske trendove i odvažili se. U to doba je krenula i kriza, ja sam ‘srećom‘ dobila otkaz, tako da se sve idealno poklopilo, priča nam Kata Barišić.
Uči svaki dan od svakoga. Izvrsni joj, kaže, ukazuju na to kako treba raditi, a loši kako ne treba. Glavni učitelji su joj roditelji, a na sebi radi svaki dan, nikada ne prestaje ići naprijed!
Kaže da PokloniMe.hr kupcima nudi full customer service - od toga da na jednom mjestu mogu pronaći preko 600 super ideja za svoje najdraže ili poslovne partnere. Ujedno ih podsjeća na njihove važne nadolazeće prigode, odabrani poklon se besplatno zapakira i dostavi besplatno u roku 24 sata ili čak u istome danu za Zagreb ako je potrebno. U današnje vrijeme kada ljudi više nemaju vremena za lutanje shopping centrima, a ipak žele razveseliti sebe ili svoje najdraže, potrebna im je ovakva WOW usluga.
Život je prekratak da bismo kupovali offline.
Hrvati su još uvijek bojažljivi oko kupnje preko interneta ali polako se odvažuju i kupuju sve više na web trgovinama. Umjesto lutanja po shopping centrima i gužvanja po parkiralištima, štede vrijeme (i novac) kupnjom online. Sve se više kupuju "iskustveni" pokloni, jer kad daruješ nekome iskustvo ti mu daješ i sreću, emociju i uspomenu za cijeli život. Hit su čokolade, personalizirani whiskey ili vino s porukom, zapravo, sve ono što se slikom ili imenom slavljenika i osobnom porukom poručuje slavljeniku da vam je bitan, napominje Barišić.
- Personalizirani pokloni su oni pokloni koji poručuju slavljeniku ‘stalo mi je do tebe toliko da sam se posebno potrudio/la‘ a to je ono što se računa – taj dodatni trud. Nikako nije isto kad kupiš čokoladu s porukom ‘Volim te‘ ili čokoladu na kojoj piše ‘Majo B. volim tebe!‘
Važnost društvenih mreža Prošla su vremena kad su tvrtke kupcima slale svoju marketinšku poruku, jednosmjerno, kao monolog, kaže vlasnica ovog webshopa na spomen komunikacije s kupcima. Danas kupci žele komunicirati s brandom i društvene mreže su upravo idealne za to. Kad je PokloniMe u igri, najčešća pitanja kupaca su može li se poklon dostaviti odmah, sad ili još bolje jučer, a najčešći odgovor je - sve može. Neizostavan dio poslovanja je i društveno odgovono poslovanje. Dio zarade svaki mjesec ide u humanitarne svrhe. Bez iznimke.
- Trudim se dati tamo gdje osjetim da je potreba, nekad mi netko pošalje mail koji me inspirira, nekad vidim nešto na Facebooku što me potakne, nekad dam bakici koja kopa po kontejneru, odem volontirati u dječji ili starački dom, a nekad jednostavno ostavim nešto novca na klupici i računam na to da će ih pronaći netko kome upravo baš to treba. Nema pravila, kao i u mom poslu bitno je samo da je od srca, zaključuje Kata.
Dobro se dobrim vraća! Uvijek. Tako jednostavno svemir funkcionira, daj uvijek najbolje od sebe i to ti se uvijek stostruko vrati. Čini drugome što želiš da on čini tebi i nemaš brige ni oko čega. Kad bismo se svi na svojoj razini ponašali tako, svijet bi bio jedno krasno mjesto za živjeti. Zato, ugledajmo se u Katu, prestanimo kukati i krenimo djelovati.
Autor: Petra Habdelić