Preporučeno
StoryEditor

Europski mali biznis u Zagrebu

18. Prosinac 2016.

Zagreb je uvjerljivo obranio titulu najljepšeg adventa u Europi. Šefica zagrebačkog turizma Martina Bienenfeld tako je potvrdila metropolu kao brzorastuću turističku destinaciju. No zagrebački je advent više od puke turističke manifestacije. To je veliki biznis. Lani je Zagrebu donio više od 300 milijuna kuna. Jutarnji je izračunao ekonomiju adventskih štandova koji se nalaze na desetak zagrebačkih lokacija. Najam stoji do 90 tisuća kuna, na štandu se zavrti promet do 458 tisuća, pa nakon 44 adventska dana (nakon najma, plaćanja radnika, poreza i ostalih troškova) ostaje čista zarada od oko 90 tisuća kuna po štandu. I to nije više lokalna hrvatska manifestacija.

Najam stoji do 90 tisuća kuna, na štandu se zavrti promet do 458 tisuća, pa nakon 44 adventska dana ostaje čista zarada od oko 90 tisuća kuna po štandu.

Osim sjajnog ugođaja, koji je dijametralno suprotan uobičajenoj zagrebačkoj mrzovolji, advent je cilj za biznis iz cijele regije. Ne mislim tu na preprodavače kineskog jeftilena. Prošle sam subota zastao na nekoliko štandova. Na jednom žena s jakim mađarskim naglaskom prodaje mađarske drvene figurice, na drugom Talijan koji jedva natuca hrvatski uspješno prodaje svoje sireve iz Siene. Europski mali biznis prepoznao je priliku u Zagrebu.

>>>Komercijalizacija zagrebačkog adventa je pretjerana

22. studeni 2024 13:31