Microsoft Hrvatska je u četvrtak pred više od 100 predstavnika hrvatskih tvrtki održao CRM Customer Engagement Roadshow, događanje koje se održava u nekoliko srednjeeuropskih gradova, a foksuirano je na predstavljanje načina postizanja boljih poslovnih rezultata kroz digitalnu transformaciju kao i inovativne modele u Dynamics CRM-u, rješenju za upravljanje odnosima s kupcima.
Tijekom predavanja Microsoftovih stručnjaka za CRM iz inozemstva, naglašeno je kako zahtjevi i očekivanja kupaca prema službama za korisnike nikada nisu bili veći. Prema istraživanjima analitičke kuće Forrester Research danas čak trećina kupaca preferira rješavanje problema s proizvodima i uslugama putem direktne komunikacije. Posljedica je da sama usluga postaje značajno kompleksnija te je nužno da prodajno osoblje bude opremljeno s najboljim tehnološkim alatima kako bi mogli u kratkom roku odgovoriti na zahtjeve kupaca. S obzirom na to ne čudi da tržište CRM-a ubrzano raste i da će prema procjenama neovisnih analitičarskih kuća u 2020. godini vrijediti čak 37 milijardi eura.
Hrvatska prati svjetske trendove i bilježi dvocifreni rast ovog tržišta u posljednjih nekoliko godina. Naglašeno je i kako se Microsoft Dynamics CRM, prema evaluaciji svih neovisnih analitičarskih kuća, pozicionira kao lider u kontekstu veličine postojeće korisničke baze, funkcionalnosti proizvoda i snage vizije te kroz obradu podataka pruža trenutačne informacije i vrhunsku kolaboraciju koja podiže nivo angažmana s korisnikom/kupcem na visoku razinu. O važnosti upravljanja odnosima s kupcima govori i podatak iz nedavnog Customer 2020 izvještaja, prema kojem će korisničko iskustvo do 2020. biti važniji faktor od cijene i karakteristika proizvoda prilikom odabira pojedinog branda.
- Dynamcis CRM predstavlja razvojnu platformu na kojoj partneri mogu shodno zahtjevu korisnika razviti specifično rješenje za bilo koju industrijsku branšu. Upravo radi činjenice da CRM kao tehnologija i poslovna filozofija postaje neizostavni dio poslovnih investicija u kompanijama koje planiraju održiv rast i razvoj u vremenima koja dolaze, naša je sugestija i preporuka prema vlasnicima i osobama koje upravljaju kompanijama, da što prije krenu s promišljanjem, internom edukacijom i evaluacijom koje konkretne benefite i prednosti kompanije dobivaju uvođenjem ovog rješenja, rekao je Zoran Šegić, CRM&ERP Lead za Hrvatsku, Srbiju i Crnu Goru.
Posebnu pažnju privuklo je predavanje tvrtke Rolls Royce o modelu povećanja lojalnosti kupaca putem pružanja efikasnije usluge. Tehnološka rješenja bazirana na Microsoft Dynamics CRM-u utjecala su na značajne uštede avio industrije pomažući im da dobiju trenutačne uvide u moguće kvarove te tako optimiziraju letove i ostvare uštede na održavanju i potrošnji goriva. Stariji potpredsjednik tvrtke Rolls Royce Nick Farrant naglasio je kako je rješenje od tvrtke Microsoft podržalo njihov inovativni poslovni model te od gomile podataka koje su prikupljali omogućilo uvide u smislene informacije i vrijedne zaključke te u konačnici osiguralo bolje iskustvo za putnike. Osim Rolls Roycea, koncern Agrokor je predstavio benefite implementacije Dynamics CRM rješenja u svojim tvrtkama.
Inače, s posljednjim izdanjem Microsoft Dynamics CRM 2016, Microsoft se fokusirao na skraćivanje vremena i smanjivanje napora za pronalaženje rješenja u odnosima s korisnicima. Novi kapaciteti i inovacije su osigurane kroz tri područja – novi i napredniji Centar za iskustva vezano uz angažman s korisnicima, uvide i informacije za pametnije odluke te nove načine angažiranja s korisnicima.