Atlantic Grupa radi na akviziciji u zapadnoj Europi zbog ograničenog prostora za rast na području bivše Jugoslavije, kazao je u razgovoru za Reuters utemeljitelj i izvršni direktor hrvatske multinacionalne tvrtke Emil Tedeschi.
"Naši brendovi imaju veliki udio u lokalnom tržištu pa je prostor za rast ograničen. Zato tražimo prilike za rast u sjeverozapadnoj Europi - organski i neorganski", kazao je Tedeschi u razgovoru za Reuters, objavljenom u srijedu.
Napominje da će cijena akvizicije biti dvoznamenkasta u milijunima eura, ne otkrivajući daljnje pojedinosti.
Po njegovim riječima, Atlantic Grupa mogla bi također istražiti mogućnost podastiranja ponude za konkurentsku Podravku, ako hrvatska Vlada odluči smanjiti svoj kontrolni paket od 25 posto plus jedna dionica.
Također dodaje da bi njegova tvrtka mogla razviti novi sportski prutić za američku multinacionalnu kompaniju Herbalife nakon isteka prijašnjeg 10-godišnjeg ugovora, koji je u određenoj mjeri pritisnuo ovogodišnje prihode i dobit Atlantic Grupe.
Atlantic Grupa je vlasnik četiri od 10 vodećih potrošačkih brendova u zemljama nastalim raspadom Jugoslavije, prema podacima grupe za marketinška istraživanja Valicon. Riječ je o vitaminskom napitku Cedevita, ribljim i mesnim paštetama Argeta, te grickalicama s okusom kikirikija Smoki i bezalkoholnom piću Cockta.